Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Готельно-ресторанний бізнес як складник індустрії сервісної економіки: проблеми та перспективи розвитку
    (2020) Стригуль, Лариса Станіславівна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    В статті досліджено сучасний стан та умови господарювання підприємств готельно-ресторанного бізнесу, як складової вітчизняної сервісної економіки. Досліджено динаміку кількості підприємств цієї сфери діяльності та виділено існуючу тенденцію розвитку, визначено місце цього сектору економіки у валовому внутрішньому продукті за видами економічної діяльності в системі національних рахунків України, та зокрема виокремлено частку валової доданої вартості суб’єктів господарювання сфери готельно-ресторанного бізнесу в обсязі валового внутрішнього продукту України. Здійснено оцінку їх вкладу у загальний обсяг послуг, що надаються економікою сервісу України з урахуванням періоду тектонічних змін викликаних пандемією COVID-19 та проведено аналіз обсягу реалізованих послуг підприємствами сфери послуг тимчасового розміщування й організації харчування в розрізі напрямків надання послуг. На основі дослідження сучасного стану надання послуг підприємствами готельно-ресторанної сфери діяльності визначено основні «вузькі місця» їх функціонування в умовах пандемії. Виокремлено існуючи проблеми вітчизняного готельно-ресторанного господарства, що потребують нагального вирішення та трансформації. Запропоновано шляхи щодо їх вирішення.
  • Ескіз
    Публікація
    Застосування методів діагностики банкрутства під час оцінювання стану та перспектив розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Стригуль, Лариса Станіславівна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна
    У статті розглянуто особливості оцінювання стану та перспектив розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні в сучасних умовах господарювання на засадах застосування методів діагностики банкрутства підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Застосування статистичного аналізу Text-Mining при уточненні і стандартизації визначення логістики готельно-ресторанного бізнесу
    (Тернопільський національний економічний університет, 2018) Чайка, Тетяна Юріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    Наявність різночитань в термінології і визначенні ключових понять логістики і логістики готельно-ресторанного бізнесу є суттєвою перешкодою до чіткого розуміння цих економічних категорій і ускладнює взаємодію окремих суб'єктів господарських відносин в галузі логістики. Проблема уточнення, систематизації і стандартизації понятійного апарату логістики в даний час визнана актуальною більшістю теоретиків і практиків, що працюють в даній сфері. Мета статті. Дослідити основні підходи до визначення понять логістика та логістика готельно-ресторанного бізнесу. На основі статистичного аналізу текстової інформації Text Mining здійснити частотний аналіз ключових слів; уточнити значущі предікатори визначень логістики і логістики готельно-ресторанного бізнесу. Методи дослідження. Дослідження частотності предікаторів визначення логістики здійснювалося за випадковою вибіркою за допомогою статистичного аналізу текстової інформації Text Mining. В процесі обробки і систематизації отриманих даних застосовувалися логіко-аналітичні і системно-структурні методи дослідження. Результати. Text-Mining дозволив виявити наступні високочастотні предиктори визначення логістики: "поток", "управління", "матеріальний", "інформаційний", "наука", "продукт", "споживач". Специфіка логістики готельно-ресторанного бізнесу – особлива спрямованість потокових процесів, зокрема потоку клієнтів: споживач рухається до виробника, а не навпаки. З огляду на вищесказане, вважаємо за доцільне до предікаторів визначення логістики готельно-ресторанного бізнесу додати наступні: "спрямованість потокових процесів", "послуги", "виробництво", "потік клієнтів", "розділ/напрям". Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані в науково-теоретичної і практичної роботи під час з'ясування сутності та змісту економічних категорій "логістика" та "логістика готельно-ресторанного бізнесу". Висновки. В статті систематизовані основні структурні елементи визначення логістики. Виявлені значущі предикатори дефініцій "логістика" та "логістика готельно-ресторанного бізнесу". Встановлено, що формування визначень даних понять з використанням статистичної обробки частотності ключових слів дає результати, які найкращим чином відображають сутність даних понять і добре співвідносяться з методикою формування наукових понять.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження особливостей застосування статистично-економічних методів оцінювання стану та перспектив розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу України
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Предметом дослідження є сучасні тенденції застосування методів статистико-економічного аналізу стану та прогнозування діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Мета дослідження полягає в аналізі, теоретичному узагальненні та систематизації підходів до оцінювання тенденцій розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства України. Методологічною основою дослідження є закони діалектики, які дають змогу об`єднати реальні прояви суспільної дійсності з їх чуттєвим сприйняттям на рівні осмисленого розуміння закономірностей у проявах різноманітних суспільних і природних явищ. При проведенні дослідження використовувались методи: спостереження і співставлення, теоретичного узагальнення, групування, порівняння; для наочності відображення результатів дослідження використано табличний метод. Результати роботи полягають у практичних рекомендаціях щодо особливостей застосування специфічних методів статистико-економічного оцінювання результатів, тенденцій діяльності та перспектив розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу для підвищення ступеню достовірності та обґрунтованості наукових досліджень. Сферою застосування результатів дослідження є використання запропонованих рекомендацій в науково-практичних дослідженнях діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу і при розробці та формуванні теоретико-практичних підходів до їх оцінювання. Висновки дослідження полягають у систематизації статистично-економічних методів оцінювання результатів діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу з врахуванням особливостей їх функціонування.