Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Свобода самовираження як основоположна умова саморозвитку особистості
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2021) Черемський, Максим Петрович
  • Ескіз
    Документ
    Роль творчого самовираження в становленні лідера
    (2021) Черемський, Максим Петрович
  • Ескіз
    Документ
    Гуманна педагогіка та її роль у вихованні духовно довершеної, творчої особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Черемський, Максим Петрович
    Виховання духовно довершеної, творчої особистості потребує перебудови нашої освіти на засадах поваги до людини, її особливостей та можливостей. Учень і студент мають нарешті отримати право на власну думку, почуття та фантазію. Відповідно навчання повинне відбуватися з позиції учня й студента. Завдання ж педагога полягає в тому, щоб створювати на заняттях радісну атмосферу творчого пошуку.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток креативності фахівців з управління проєктами
    (ТОВ "Смугаста типографія", 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Гринченко, Марина Анатоліївна; Лобач, Олена Володимирівна; Черемський, Максим Петрович
    Проаналізовано сутність феномену креативності та його природа. Розкрито сенс творчої діяльності та її значення в діяльності фахівців з управління проєктами. Розглянуто проблеми розвитку та реалізації творчого потенціалу лідера. Наведено основні шляхи, способи і засоби розвитку креативних здібностей учасників командної діяльності. Розглянуто доцільні моделі поведінки керівника з позицій творчості. Визначено роль лідера у формуванні творчої атмосфери в процесі діяльності з управління проєктами. Для студентів магістерської освітньо-професійної програми "Управління проєктами у сфері інформаційних технологій" та для керівників-практиків, які прагнуть стати лідерами.
  • Ескіз
    Документ
    Роль педагогічної творчості в духовному розвитку особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Черемський, Максим Петрович
    Стаття присвячена педагогічній творчості та її ролі в духовному розвитку особистості. Творчість дає можливість педагогу побудувати навчальний процес, не вдаючись до силових методів впливу на особистість. За допомогою творчості учень та студент мають змогу виявляти свої потенційні здібності і таланти. Педагогічна творчість дарує радість навчання та забезпечує духовне зростання особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Митець зі світу науки і техніки (до 175-річчя від дня народження Віктора Львовича Кирпичова)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Черемський, Максим Петрович
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання педагогічної творчості і майстерності
    (ТОВ "Лайф", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Черемський, Максим Петрович
    Проаналізовано сенс і сутність моделювання як методу наукового дослідження. Розглянуто сенс феномену творчості та його особливості, характерні для педагогічної діяльності. Розкрито сенс творчої діяльності та її значення в діяльності педагога. Розглянуто психологічні аспекти творчості та шляхи і способи реалізації творчого потенціалу педагога. Показано, місце і призначення творчості в загальній системі педагогічних компетенцій і можливості моделювання творчої діяльності. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи" та для педагогів-практиків, які прагнуть підвищувати свою педагогічну майстерність. Може бути корисне всім, хто цікавиться сучасними проблемами педагогічної творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманістичні та демократичні передумови духовного розвитку особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Черемський, Максим Петрович
    Гуманізація та демократизація української освіти є важливою умовою духовного розвитку особистості. Внаслідок панування авторитарних методів навчання над демократичними особистість не має змоги виражати власну думку, почуття та фантазію. А отже духовний розвиток особистості є неможливим. Тому навчання має будуватися у відповідності з духовними запитами та прагненнями особистості. Цьому великою мірою сприятиме гуманізація та демократизація освіти, яка покликана виховувати вільну, самодіяльну, творчу особистість.
  • Ескіз
    Документ
    Мистецтво як шлях до духовної гармонії особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Черемський, Максим Петрович
    Стаття присвячена ролі мистецтва у вихованні духовної культури особистості. Мистецтво розвиває в людині художнє бачення навколишнього світу, розкриває її творчий потенціал. Естетичне виховання пробуджує в особистості потяг до краси та доброти.
  • Ескіз
    Документ
    Толерантність освітнього середовища як умова творчого самовираження особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Черемський, Максим Петрович
    Розглянуто проблему значення толерантності для освітнього середовища та його вплив на творчий розвиток особистості. Автор, спираючись на власний досвід та досвід видатних вітчизняних і зарубіжних представників педагогіки і психології, доводить, що толерантність виступає не просто невід'ємною складовою педагогічної культури, а її визначальною атрибутивною властивістю. Автори стверджують, що навчання і виховання має спиратися на повагу до особистості, її індивідуальні особливості і можливості. Тому важливою умовою толерантності виступає знання про особистість, що дає змогу побудувати належний підхід до неї та її розвитку. Толерантність сприяє творчому самовираженню студента, генеруванню ним нових ідей та конструктивних рішень. І навпаки – творчість сприяє підвищенню рівня толерантності, а також рівня естетичної, морально-етичної та професійної культури студента. Освіта має змінити орієнтири та взяти за основу засади поваги до особистості, її духовного світу.