Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Публікація Собівартість як економічна категорія(Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Чернишенко, Олена ІванівнаВ статті визначено, що науково-теоретична сутність собівартості як економічної категорії багато в чому залежить від сфери використання цього терміну, серед яких виділено економічну теорію, бухгалтерський облік, фінансовий менеджмент та міжнародні стандарти фінансової звітності. Запропоновано визначати собівартість як виражені в фінансовій (грошовій) формі загальні матеріально-фінансові та інтелектуальні затрати підприємства на створення, виробництво та збут продукції з урахування соціально-інституціональних витрат. Виявлено ряд виробничих функцій собівартості продукції та об'єднано їх у блоки за типом розв'язуваних завдань. Визначено, що виконання виробничих функцій є умовою нормального перебігу індивідуального відтворення в межах окремих підприємств. Запропоновано та обґрунтовано виробничі функції собівартості, які в свої більшості проявляються у внутрішньому середовищі підприємства, та функції, що забезпечують ринкові завдання підприємства.Публікація Проблеми формування собівартості промислової продукції(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаНа основі проведеного дослідження, вважається за доцільне включати в собівартість тільки ті витрати, які несе підприємство, які пов'язані із заміщенням споживаних засобів виробництва і заробітної плати робітників і не включають елементи надлишкового продукту, що сплачується підприємством (відрахування на громадську діяльність, різні гонорари тощоПублікація Аналіз витрат та методів формування собівартості промислової продукції(Державний біотехнологічний університет, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаОбгрунтовано, що аналіз витрат та формування собівартості дозволяє підприємству ефективно керувати витратами, оптимізувати виробничі процеси та приймати обґрунтовані управлінські рішення. Важливо постійно оновлювати методи та підходи до врахування витрат, особливо при змінах у виробництві чи на ринку. Формування собівартості важливо для визначення цінової політики, прийняття рішень щодо виробничих операцій та стратегічного розвитку підприємства.Публікація Собівартість продукції як фактор ринкового успіху продовольчої програми(Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Чернишенко, Олена ІванівнаУ доповіді розглядається роль зниження собівартості у досягненні ринкового успіху для підприємств. Зазначається, що ефективне управління собівартістю може мати вирішальне значення для забезпечення конкурентних переваг та стійкого розвитку на ринку. Виокремлюються декілька ключових аспектів зменшення собівартості, включаючи оптимізацію виробничих процесів, ефективне використання ресурсів, автоматизацію та вдосконалення технологій.Публікація Дослідження собівартості продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ науковій доповіді доведено, що зниження собівартості може відігравати важливу роль у досягненні ринкового успіху для підприємства. Витрати на виробництво можуть створити конкурентну перевагу, що суттєво впливає на комерційні показники виробничої діяльності підприємства.Публікація Напрямки вдосконалення методів формування собівартості промислової продукції(Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Чернишенко, Олена ІванівнаЗважаючи на те, що собівартість виробленої продукції може бути або занижена, або завищена внаслідок неправильного розподілу непрямих витрат, можуть бути встановлені неправильні продажні ціни. Встановлення меншої ціни зменшить потенційний прибуток від виробництва та реалізації цієї продукції. Встановлення завищених цін на продукцію з реально нижчою собівартістю може призвести до втрати частки ринку та обсягів продажу.Публікація Собівартість промислової продукції: особливості формування(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ доповіді обґрунтовано, що основними напрямками, що сприяють підвищенню ефективності та конкурентоспроможності промислових підприємств, є: зниження витрат і раціоналізація витрат за рахунок впровадження ресурсозберігаючих технологій, модернізація виробництва, підвищення мотивації до праці, здатність якісно задовольняти вимоги споживачів. Ці рішення нерозривно пов'язані з прийняттям оперативних рішень в області управління витратами, що формують собівартість продукції.Публікація Собівартість продукції як фактор ринкового успіху(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Чернишенко, Олена ІванівнаУ доповіді розглядається роль зниження собівартості у досягненні ринкового успіху для підприємств. Зазначається, що ефективне управління собівартістю може мати вирішальне значення для забезпечення конкурентних переваг та стійкого розвитку на ринку. Виокремлюються декілька ключових аспектів зменшення собівартості, включаючи оптимізацію виробничих процесів, ефективне використання ресурсів, автоматизацію та вдосконалення технологій.Публікація Дослідження видів витрат обігу торгівельного підприємства(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДоведено, що витрати на обіг умовно поділяють на чисті і додаткові витрати. Чисті витрати - це витрати на організацію процесу купівлі-продажу, утримання адміністративно-управлінського персоналу, витрати на бухгалтерський облік і звітність (бухгалтерський облік, реклама, касові операції і таке ін.). Додаткові витрати обумовлені продовженням виробничого процесу в торгівлі (фасування, упаковка), тобто при перетворенні виробничого асортименту в торговий асортимент.Публікація Дослідження факторів впливу на собівартість інноваційних товарів(Український державний університет науки і технологій, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаЗа результатами проведеного дослідження запропоновано при формуванні собівартості інноваційних товарів враховувати фактори впливу на неї. Визначено найважливіші з цих факторів та надано кожному економічну характеристику та оцінку.