Публікація: Собівартість продукції як фактор ринкового успіху продовольчої програми
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Миколаївський національний аграрний університет
Анотація
У доповіді розглядається роль зниження собівартості у досягненні ринкового успіху для підприємств. Зазначається, що ефективне управління собівартістю може мати вирішальне значення для забезпечення конкурентних переваг та стійкого розвитку на ринку. Виокремлюються декілька ключових аспектів зменшення собівартості, включаючи оптимізацію виробничих процесів, ефективне використання ресурсів, автоматизацію та вдосконалення технологій.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Чернишенко О. І. Собівартість продукції як фактор ринкового успіху продовольчої програми [Електронний ресурс] / О. І. Чернишенко ; наук. керівник Т. О. Кобєлєва // Моделювання соціально-економічного розвитку в системі забезпечення продовольчої безпеки : зб. тез 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Миколаїв, 08-09 трав. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2024. – С. 302-304. – Отримано з https://www.mnau.edu.ua/files/nauk_prof_konf/zbirnyk-tez-09-05-24.pdf, вільний (дата звернення 07.09.2024 р.).