Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз інструментів та каналів просування поліграфічного обладнання малих та середніх підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Ситник, О. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Комунікації та ведення переговорів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    Комунікація є основою взаємодії між людьми в усіх сферах життя, від особистих стосунків до бізнесу. В умовах сучасного швидкозмінюваного світу ефективні комунікаційні вміння стають не просто цінною навичкою, а критично важливою компетенцією. Сучасний світ вимагає від особистості не лише професійних знань та навичок, а й уміння ефективно комунікувати, вести переговори, долати конфлікти та будувати продуктивні відносини з оточуючими. Дисципліна «Комунікації та ведення переговорів» спрямована на вивчення ключових аспектів міжособистісної та групової комунікації, основ вербальних та невербальних засобів передачі інформації, а також на освоєння методів та технік ефективного ведення переговорів. Цей конспект лекцій розроблено з метою надання здобувачам базових теоретичних знань у сфері бізнес-комунікацій та стратегії проведення переговорів. Здобувачі дізнаються про основи комунікаційного процесу, зокрема про його структуру, функції та основні етапи. Окрему увагу буде приділено аналізу бар'єрів комунікації, основ вербальних та невербальних комунікацій, а також особливостям ведення переговорів у бізнес-середовищі. Окрім того, в процесі вивчення дисципліни здобувачі зможуть осмислити основні причини конфліктів у процесі комунікації, дізнаються про сучасні теорії та методи їх вирішення. Важливим компонентом курсу є також розгляд маніпулятивних технік у комунікації та способів їх виявлення та протидії.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни "Комунікації та ведення переговорів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У контексті сучасного динамічного бізнес-середовища, дисципліна «Комунікації та ведення переговорів» набуває особливої актуальності та значимості. Враховуючи високий рівень конкуренції та швидкі зміни в умовах ринку, ефективні комунікаційні навички та майстерність ведення переговорів є ключовими для успішної кар'єри в маркетингу. Методичні вказівки призначені для підтримки практичних занять з цієї дисципліни, спрямовані на розвиток компетенцій, необхідних для ефективного взаємодії в професійному контексті. Комунікації та переговори є фундаментальними елементами маркетингової стратегії, від ідентифікації потреб клієнтів до розробки та реалізації ефективних маркетингових кампаній. Вміння чітко та переконливо висловлювати свої ідеї, розуміти та враховувати потреби та очікування інших, а також ефективно вести переговори є дуже важливими для досягнення бізнес-цілей та побудови тривалих відносин з клієнтами. Методичні вказівки охоплюють широкий спектр тем, від основних принципів комунікації та переговорів до складних технік та стратегій, які можуть бути застосовані в різних маркетингових сценаріях. Особлива увага приділяється розвитку навичок активного слухання, емоційного інтелекту, переконливої комунікації, а також стратегічного планування та проведення переговорів. Ці навички є важливими не тільки для безпосередньої взаємодії з клієнтами, але й для внутрішньої комунікації в організаціях, управління командами та проектами. Практичні заняття, передбачені цими методичними вказівками, включають в себе різноманітні форми роботи: від індивідуальних завдань до групових проектів, рольових ігор, кейс-стаді, аналізу реальних ситуацій з практики маркетингу. Такий підхід сприяє не тільки засвоєнню теоретичних знань, але й розвитку практичних навичок, що є надзвичайно важливим для майбутньої професійної діяльності в галузі маркетингу. Мета методичних вказівок – забезпечити здобувачів необхідними інструментами та знаннями для розвитку ефективних комунікаційних та переговорних навичок, які є вирішальними для успішної реалізації маркетингових стратегій та досягнення професійних цілей.
  • Ескіз
    Публікація
    Вибір інструментів інтернет-реклами для просування програмного забезпечення для будівельної галузі
    (2023) Кожухівський, А. В.; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тренди в маркетингових комунікаціях для фермерських господарств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Сиднюк, Юлія Володимирівна
    Висвітлено актуальність та значущість маркетингових комунікацій у сільському господарстві в контексті глобальних викликів. Підкреслено важливість врахування сезонності продукції, що вимагає стратегічного планування просування на ринок.Акцентовано на вплив погодних умов та регіональних особливостей на вирощувані культури, що зумовлює необхідність гнучкості маркетингових стратегій. Відмічено, що сільське господарство потребує підходу, який враховує різноманітність цільових аудиторій, їхніх потреб та інтересів. Показано необхідність стратегічної орієнтації фермерських господарств на управління ризиками, адаптацію під конкретний регіон та розвиток надійного бренду. Перелічено основні аспекти комунікацій для фермерських господарств. Наголошено на зростанні популярності бренду як інструменту довіри між виробниками та споживачами.
  • Ескіз
    Публікація
    Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Висвітлено актуальність та значущість діагностики цифрових бізнес-комунікацій у сучасній маркетинговій діяльності підприємства. Показано необхідність стратегічної орієнтації підприємств на різноманітні цифрові канали комунікації зі споживачами в сучасних умовах. Перелічено основні форми сучасних цифрових бізнес-комунікацій, такі як контекстна реклама, соціальні медіа, мобільні додатки, відео- та аудіо-контент тощо. Наголошено на зростанні популярності за останні роки соціальних мереж, електронної комунікації, мобільних додатків та інших цифрових каналів, що створило унікальні можливості для досягнення цільової аудиторії. Відзначено, що цифрові бізнес-комунікації стають дедалі більш персоналізованими та спрямованими на індивідуальні потреби споживачів. Акцентовано увагу, що зі зростанням обсягу цифрових даних та різноманітності каналів взаємодії, виникає потреба в ефективній діагностиці та аналізі цифрових бізнес-комунікацій. Визначено якісні та кількісні методи діагностики цифрових форм бізнес-комунікацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Світовий ринок товарів та послуг
    (2023) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    Дисципліна «Світовий ринок товарів та послуг» висвітлює питання щодо сутності, характерних рис, товарної структури та сучасної інфраструктури світового ринку, дозволяє набути практичні навички оцінювання ситуації на окремих товарних ринках. Вивчення навчальної дисципліни збагачує уявлення про характер процесів, що відбуваються на світових товарних ринках, дає можливість пізнати їх як суперечливу єдність національних та міжнародних проявів суспільного життя, поглиблює знання про проблеми розробки кон’юнктурних прогнозів поведінки споживачів на окремих товарних ринках, потенційні можливості виходу України на світовий ринок. Важливою складовою світового ринку є діяльність торговельних посередників, що створюють відповідні вузлові структури в цій системі Мета викладання дисципліни «Світовий ринок товарів та послуг» полягає у формуванні у здобувачів системи сучасних теоретичних і практичних знань щодо особливостей розвитку сучасного світового ринку відповідно процесів інтернаціоналізації та глобалізації господарського життя. Для досягнення мети викладання курсу «Світовий ринок товарів та послуг» поставлені такі основні завдання, як визначення сутності, характерних рис розвитку світового ринку, ознайомлення з товарною структурою світового ринку, розглядання специфіки здійснення торговельних операцій за напрямками і видами торгівлі, сучасних форм ділової активності у сфері надання послуг, аналіз потенційних можливостей виходу України на світовий ринок; аналіз сучасних можливостей інфраструктури світового ринку, специфічності умов та основ формування конкурентного середовища країн світу, конкурентоспроможності країн у контексті глобалізації світових економічних процесів, напрямках підвищення конкурентоспроможності національної економіки, а також обґрунтування мотивації використання послуг міжнародних торговельних посередників при здійсненні операцій світового ринку, економічних та інфраструктурних умов розвитку торговельного посередництва в Україні.
  • Ескіз
    Публікація
    Індустріальні парки як інструмент відновлення економіки України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткачова, Надія Петрівна; Заруба, Віктор Яковлевич; Кітченко, Олена Миколаївна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна
    Колективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.