Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    У тезах доповіді розглянуто проблеми впровадження інноваційних технологій на підприємствах ресторанного господарства, які мають реалізовуватись не лише в напрямку використання більш високо технологічного обладнання, підвищення якості сировини та процесів її обробки, але й удосконалення результативності менеджменту системи якості продукції та послуг, що дає додаткові переваги у продуктивності роботи персоналу, підвищенню якості ресторанного продукту та процесу реалізації послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Інфраструктура системи технічного регулювання в Швеції
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Колобова, Т. Ю.; Білоцерківський, Олександр Борисович
  • Ескіз
    Документ
    Кваліметрія, управління якістю та конкурентоспроможність продукції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Козакова, Наталія Віталіївна
    Конспект лекцій з дисципліни «Кваліметрія, управління якістю та конкурентоспроможність продукції» покликаний допомогти студентам у засвоєнні теоретичного матеріалу цієї дисципліни, як в умовах аудиторного, так і дистанційного навчання. Кваліметрія – наука, що вивчає методологію та проблематику комплексного вимірювання та кількісного оцінювання якісних характеристик будь-якого об’єкта або системи. Кваліметрія є складовою комплексної науки про якість, її розглядають як частину теорії управління якістю, теорії прийняття рішень, що ґрунтується на виборі найбільш оптимальних методів і засобів впливу на об’єкт з метою підвищення його здатності задовольняти існуючі та майбутні потреби людей. Кваліметрія – міжгалузева наукова дисципліна, суміжна зі стандартизацією, метрологією, економікою, правом, психологією тощо, яка використовує у своїх дослідженнях методи лінійного, нелінійного і динамічного програмування, методи експериментальної психології, методи математичної статистики і теорію статистичних рішень, системний аналіз та ін. Управління якістю є науковим напрямом, що вивчає теорію та практику управління стосовно сфери якості. Предмет його дослідження – сукупність теоретичних, методичних та практичних питань управління якістю продукції та послуг. В умовах ринкової економіки конкурентоспроможність продукції, послуг, підприємств безпосередньо залежить від якості продукції, що виробляється, та послуг, що надаються, управління якими є ключовою проблемою стабілізації економічного розвитку країни. Відповідно питання науково-методичних та законодавчо-правових засад управління якістю, а також підготовка висококваліфікованих фахівців у цій сфері, є пріоритетними у реалізації національної економічної політики і необхідними для ефективної діяльності у сфері забезпечення якості
  • Ескіз
    Документ
    Information and analytical support of the education quality management system
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2023) Baranenko, R.; Sokol, H.; Pustovoitov, P.; Zakharov, R.
    The article analyzes the problem of informational and analytical provision of the education quality management system. The purpose of the article is to determine the role of modern information technologies in the process of improvement and modernization of the educational system. The components of the information system of quality management, which is defined as a set of interconnected or interacting elements of the organization for the development of policies and goals, as well as processes for achieving goals in the field of education quality, have been studied. It is proven that the formalized information system of education quality management creates a basis for planning, implementation, monitoring and improvement of education quality management activities.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (розрахункового завдання) з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу"
    (2023-10) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Організація самостійної роботи з навчально-методичними матеріалами студентів з дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, систематизацію та стійкість набутих знань і умінь, та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом під час позааудиторної навчальної роботи і його творчого застосування в майбутній професійній діяльності. Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (розрахункового завдання) з дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» для студентів другого (магістерського) рівня освіти, денної та заочної форм навчання зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» містять перелік тем та завдань для індивідуальної роботи студентів, програму навчальної дисципліни та список джерел інформації. Необхідно відзначити, що структуру методичних вказівок до виконання індивідуального завдання (розрахункового завдання) побудовано зі збереженням принципу взаємозв'язку теоретичного обґрунтування і практичного застосування знань по досліджуваній дисципліні. Також для самостійної роботи студентам рекомендовано відповідну наукову, фахову, нормативно-правову і періодичну літературу.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу"
    (2023) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Вивчення дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» відбувається шляхом розкриття тем на лекціях, закріплення теоретичного матеріалу на практичних заняттях та під час самостійної роботи. На лекційних, практичних заняттях розглядаються найважливіші та найскладніші питання. Решту питань студенти повинні опрацювати самостійно. Отже, вивчення навчальної дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» потребує певної самостійної роботи студентів із метою поглиблення знань щодо специфіки впровадження міжнародних стандартів якості обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу, їх нормативно-правового та методичного забезпечення тощо. Це передбачає опрацювання літературних джерел щодо окремих питань, винесених на самостійне опрацювання, а також написання індивідуального навчального завдання. Вивчення теоретичних положень навчальної дисципліни потребує закріплення на практиці.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Управління якістю послуг в туризмі"
    (2023) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Матеріали методичних вказівок містять програму дисципліни, поняття і терміни, питання для самоконтролю, перелік теоретичних та практичних завдань самостійної роботи для закріплення матеріалу. Структуру методичних вказівок до самостійної роботи побудовано зі збереженням принципу взаємозв'язку теоретичного обґрунтування і практичного застосування знань по досліджуваній дисципліні. Окремо приділено увагу контрольним питанням які передбачають можливість проведення самоконтролю студента. Також студентам рекомендовано відповідну наукову, фахову, нормативно-правову і періодичну літературу.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання впливу управління якістю на загальну ефективність та ефективність інновацій
    (Одеський національний економічний університет, 2020) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Криворучко, Наталя Вікторівна; Нікітенко, Станіслав Віталійович
    Мета роботи полягає в удосконаленні методології оцінки та аналізу впливу факторів управління якістю на загальну ефективність та ефективність інновацій суб’єктів господарювання. Використано інструментарій економіко-математичних методів, а саме, інтегрального рейтингового оцінювання, факторного аналізу (метод головних компонент) та множинного регресійного аналізу. Запропонована чотирикрокова технологія оцінки впливу управління якістю на загальну ефективність та ефективність інновацій суб’єктів господарювання, що значно розширює складові оцінювання рівня якості за факторним простором і, як наслідок, підвищує оперативність ухвалення рішень щодо виявлення та локалізації слабких і "вузьких" місць. Практична значущість полягає в охопленні достатньої кількості показників і факторів, та застосування широкого кола методів і моделей надає можливість всебічно оцінити та проаналізувати наявний стан системи управління якістю з метою покращення й налагодження ефективного функціонування як окремого підприємства, вибіркової сукупності, так і підприємницьких систем та структур загалом.