Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Lecture notes of the academic discipline "Innovative Entrepreneurship and Startup Project Management"(National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024-06-26) Havrys, Olha O.; Havrys, Oleksandr M.Startups (innovative company or business) are form of entrepreneurial activity that has become popular in the world since the 90s of the last century in connection with intensive development of information technologies. Startups are characterized by flexibility and a constant search for a business model, the possibility of rapid scaling. In the world economy startups play an important role in the development of technology, the creation of new industries and thousands of new jobs. Innovative entrepreneurial (business) activity implies a high level of risks at the initial stages of creating a business. In the same time, when applying the right approach and methodology to startup development, in particular the Lean approach and the Fail fast principle, entrepreneurs can quickly try new ideas, technical solutions, business model and in case of failure, quickly change the decision model and start testing new strategies. It is very important for young entrepreneurs to start acquiring such experience and skills as early as possible.Документ Guidelines for the internal and external students’ self-study in International Entrepreneurship course(National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2022) Zubkova, Alina BoleslavivnaGuidelines for the internal and external students’ self-study in the International Entrepreneurship course for Master of Science in 07307 International BusinessДокумент Business Models in the Context of Digital Transformation of International Companies: Industry 5.0 vs. Industry 4.0(Collection of Scientific Papers "SCIENTIA", 2023-12) Zubkova, Alina Boleslavivna; Maihurova, Daria; Misiunia, RuslanThe development of artificial intelligence and other technologies, combined with the introduction of key provisions of the concept of sustainable development, makes it necessary to pay more attention to the issue of digital transformation of international enterprises and prompts the search for new business models to facilitate such a transition.Документ Навчання персоналу як ефективний інструмент організаційного розвитку(Національний університет харчових технологій, 2021) Лінькова, Олена ЮріївнаУ статті досліджено значення організаційного розвитку для забезпечення конкурентоспроможності. Запропоновано збалансовану модель організаційного розвитку на основі системи навчання, яка містить: дослідження ринкового попиту та споживчих цінностей; закріплення бізнес-моделі в стратегічному управлінні; аудит кадрового потенціалу; формування системи навчання за проектом навичок; запровадження структурного компоненту управління змінами на основі стратегічного лідерства. Ризиками використання збалансованої системи навчання в межах обраної бізнес-моделі є: підвищення амбіцій персоналу; складність оцінки результатів навчання; підготовка навчальних програм. Заходами щодо мінімізації ризиків запровадження збалансованої системи навчання є: командна робота; формування структурного підрозділу коучів; укладення довгострокових угод на визначені програми навчання; системи мотивації.Документ Квест-екскурсії з віртуальним гідом як IT-продукт(Видавничий центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2023) Чайка, Тетяна Юріївна; Чернат, Альона АндріївнаКвест-екскурсія з віртуальним гідом (quest tour with a virtual guide) – інноваційна форма екскурсійного продукту. Орієнтований на пропозицію квест-екскурсій з віртуальним гідом IT-продукт є результатом міждисциплінарної взаємодії IT-технологій та екскурсійної діяльності. Авторами було досліджено процес формування глобальної ціннісної пропозиції IT-продукту компанії, що спеціалізується на створенні та просуванні квест-екскурсій з віртуальним гідом. За результатами дослідження було зроблено такі висновки. Досліджуваний IT-продукт відповідає очікуванням і тенденціям ринку, задовольняючи запит на унікальність, персоніфікацію, гейміфікацію і діджиталізацію споживчого досвіду. Правильне позиціонування, вибір MVP (minimum viable product) і бізнес-моделі просування має суттєве значення з точки зору забезпечення конкурентоспроможності продукту на ринку. З огляду на соціальне, культурне та суспільне значення квест-екскурсій з віртуальним гідом, перспективною є співпраця продуктових компаній, що спеціалізуються в цьому напрямі, з державними та громадськими фондами.Документ Ініціатива - основа успіху бізнесу в економіці знань(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Лінькова, Олена ЮріївнаВ роботі проаналізовано виклики економіки знань до менеджменту: глобалізація, інтернаціоналізація, інформатизація та інтелектуалізація праці, інтеграція, міграція, екологізація. Поглиблено тлмачення концепції ціннісного управління, як узгодження пріорітетів розвитку суспільства в цілому з пріорітетами бізнесу (клінтів, власників, менеджерів, персоналу). Формування цінностей пов’язано з емоціями людини, а не раціональними ідеями, тобто вони утворюються з мотиваційними підсистемами (матеріальної мотивації, нематеріальної мотивації, контролем ключових показників, концентрація на досягненні цілей). Ціннісне управління дозволяє ефективно розподілити зусилля компанії та на рівні протиріч мінімізувати конфлікти пріорітетів. Пріорітети формують критеріальну базу прийняття управлінських рішень менеджерами на всіх рівнях ієрархії підприємства. Структуровано особливості цінністного управління: постійне управління змінами (технології, менеджмент, цінності, потреби, культура, структура, ефективність, імідж, соціальна відповідальність, екологічний менеджмент); ініціювання змін бізнесом через оновлення товару (для міжнародноі конкуренції та створення стійких конкурентних переваг). Вивчено особливості ціннісного управління з метою підвищення конкурентоспроможності бізнесу: вивчення суспільних потреб; ефективні партнерські угоди на ринку; використання можливостей інформаційних технологій; навчання топ-менеджменту в межах концепції ціннісного управління; розвиток корпоративної культури; командне лідерство; управління змінами; професійний супровід структурних змін. Виділено складові менеджменту щодо формування умов для сприяння прояву ініціативи фахівцями за всіма стадіями ціннісного управління: відбір персоналу (прийняття командних рішень); навчання (максимальна віртуалізація програм); адаптація (ротація персоналу); мотивація (залучення до реалізаціі соціальних завдань); контроль (систематизація та індивідуалізація результатів); підвищення кваліфікації (узгодження цінностей). Використання ціннісного управління в практичному менеджменті дозволить: забезпечити конкурентоспроможність бізнесу; збільшиити продуктивність праці фахівців, які виконують інтелектуальні завдання; оптимізувати використання ресурсів; постійно впроваджувати інновації; підвищувати мотивацію персоналу; ефективно реалізовувати заходи соціальної відповідальності бізнесу. Зазначені питання для проведення подальших досліджень: вивчення механізмів управління ризиком для бізнесу від звільнення персоналу.Документ Стартапи в індустрії туризму і гостинності(2022) Чайка, Тетяна Юріївна; Павленко, Ліана РоманівнаСтворення та просування стартапів – один з популярних напрямків практично у всіх галузях економіки, у тому числі й у сфері туризму і гостинності. Попереднє вивчення тенденцій та потреб, що тільки зароджуються, може стати корисною основою успішного стартапу. У роботі досліджено сучасні тренди, врахування яких може стати у нагоді при розробці стартапу в галузі туризму та гостинності. Успіх тревел-стартапу може принести поєднання кількох сучасних трендів у галузі туризму та гостинності.Документ Проблеми управління проектами на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Лінькова, Олена Юріївна; Пікалова, Юлія ЮріївнаВ роботі проаналізовано особливості сучасної інвестиційної діяльності підприємств. Структуровано цілі інвестиційної діяльності підприємств: зростання прибутковості; розширення ринкової частки; посилення інноваційної активності; покращення інвестиційної привабливості. Виділено актуальні проблеми управління проектами: управління обмеженими ресурсами для досягнення цілей; фінансування та зважена оцінка потенційних критеріїв; інтеграція завдань за основними бізнес-процесами; розподіл ролей та відповідальності всіх виконавців та зацікавлених сторін; управління портфелем проєктів; програмне забезпечення для управління проектами. Класифіковано інтереси основних стейкхолдерів проєктів: зростання прибутку та дивідендів, покращення репутації (власники підприємства); ефективність та результативність, самореалізація, авторитет (менеджери); належна заробітна плата та соціальні гарантії, самореалізація, визнання результатів роботи (працівники підприємства); виконання умов контракту та повернення коштів, платоспроможність підприємства (інвестори); оптимальне співвідношення ціни і якості товару, дотримання термінів виконання замовлення (споживачі); збільшення обсягів замовлення, вчасні розрахунки за умовами контрактів, довготривалі взаємовідносини (постачальники); діяльність, що відповідає вимогам законодавства, сплата податків, створення робочих місць, реалізація волонтерських соціальних та культурних проєктів (державні органи влади); зростання обсягів угод про співпрацю (посередники); наявність конкурентних переваг, лідерство на ринку (конкуренти). З метою розвитку навичок формування гібридних систем проектного управління вивчено особливості підходів до управління проєктами: каскадного проєктного менеджменту; Agile; Six Sigma; PRINCE2. Систематизовані пріоритетні напрямки вирішення проблем управління проєктами: підвищення кваліфікації менеджерів підприємства за програмами: програмне забезпечення управління проєктами; командне лідерство; управління портфелем проектів; управління змінами; підвищення стресостійкості менеджерів; розв’язання конфліктів; управління талантами; інформаційне забезпечення управління проектами; формування команд; зв’язки з громадськістю; залучення різних джерел фінансування проектів; планування програм розвитку підприємства та оновлення бізнес-моделей; узгодження інтересів стейкхолдерів проектів. Що в свою чергу дозволить оптимально вирішити проблеми управління проєктами та покращити результати роботи підприємства. Зазначені питання для проведення подальших досліджень: вивчення особливостей залучення різних інвесторів до фінансування проєктів підприємства та укладання інвестиційних угод.Документ Маркетингове обґрунтування заходів щодо стабілізації економічної системи України у післявоєнний період на основі шерінгової економіки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Шапран, Олена ЄвгенівнаУ статті запропоновано маркетингове обґрунтування заходів щодо стабілізації економічної системи України у післявоєнний період на основі шерінгової економіки шляхом впровадження принципів відповідального споживання товарів і послуг у зв’язку зі значними руйнуваннями промислової та соціальної інфраструктури та дефіцитом матеріальних і фінансових ресурсів. Встановлено, що серед інструментів подолання кризових явищ є впровадження принципів відповідального споживання, які охоплюють державний, комерційний та індивідуальний рівні, оскільки нераціональні методи виробництва та споживання знижують темпи економічного зростання. Доведено, що конкуренцію будуть вигравати ті підприємства та компанії, які найшвидше адаптуються до післявоєнної реальності та запропонують такі маркетингові бізнес-моделі, в яких економія матеріальних і фінансових ресурсів, переробка та повторне використання товарів стануть у пріоритеті. Підтверджено доцільність фокусування маркетингових досліджень на трендах відповідального споживання, які наразі динамічно розвивається у рамках шерінгової економіки. Проаналізовано сучасні тенденції та особливості розвитку шерінгової економіки у світі як ефективної соціально-економічної бізнес-моделі. Розглянуто особливості економіки спільного споживання та проаналізовано специфіку функціонування найбільш поширених шерінгових сервісів і платформ. Визначено фактори, які впливають на популяризацію економіки спільного споживання у суспільстві. Доведено доцільність подальшого впровадження та розвитку шерінгових послуг в Україні, що підтверджується динамікою світового ринку спільного споживання, який за прогнозами до 2025 року може зрости більше ніж у 20 разів. Уточнено ключові положення бізнес-моделі економіки спільного споживання, які слід враховувати при розробці маркетингових заходів щодо активізації її впровадження та подальшого розвитку в Україні.Публікація Кейтеринг у MICE-індустрії: тренди розвитку, міжнародний досвід і перспективи digital-трансформації(2021) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Бєлікова, Олена СтаніславівнаУ статті розглянуті тенденції та перспективи розвитку індустрії гостинності, а також деякі найперспективніші інноваційні digital-рішення у сфері надання послуг кейтерингу для MICE-заходів: цифрові ваучери, гастро-меппінг, набори для онлайн-кейтерингу. Приділено увагу комплексному підходу до формування інноваційних бізнес-моделей на основі digital-трансформації. Криза, що була викликана пандемією COVID-19, поставила на межу банкрутства значну частину економічних агентів. У такій ситуації на економічне процвітання можуть розраховувати ті суб'єкти підприємницької діяльності, які оперативно відмовляться від застарілих бізнес-моделей. Тільки комплексне та системне використання інноваційних рішень, формування нових інноваційних бізнес-моделей здатне забезпечити підприємство конкурентною перевагою та запобігти негативному сценарію розвитку подій. У статті вдосконалено підхід та розроблено практичні рекомендації щодо впровадження конкретних інноваційних цифрових технологій у базові компоненти бізнес-процесів з метою формування нової бізнес-моделі на основі комплексного використання digital-рішень.