Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
40 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаМета конспекту лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" полягає у систематичному викладенні основних концепцій, теорій, методів та практик, що пов'язані з маркетингом в мультикультурному середовищі. Конспект повинен забезпечити здобувачам чітке та структуроване розуміння таких аспектів: основи мультикультурного маркетингу, визначення та значення мультикультурного маркетингу та відмінності між традиційним та мультикультурним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Мультикультурний маркетинг» є отримання здобувачами знань з теоретичних основ щодо визнання відмінностей у сприйнятті, мотивах та віруваннях серед споживачів як фізичних, так і юридичних осіб з різними культурними цінностями та практичних навичків щодо організації маркетингової діяльності споживачами з урахуванням особливостей розуміння мультикультурного ринку. Даний конспект може використовуватися для вивчення дисципліни «Мультикультурний маркетинг» для здобувачів за освітньою програмою 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти з урахуваннями компетентностей.Публікація Роль стимулювання збуту у структурі просування(International Scientific Unity, 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Сучасні маркетингові технології(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Наливко, Є. С.; Хоробрих, А. А.Публікація Новітні рекламні технології, що змінюють підходи до рекламної стратегії(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія ВолодимирівнаВ статті розглядаються питання пов’язані з особливостями застосування новітніх рекламних технологій сучасними компаніями. Встановлено, що новітні рекламні технології наразі змінюють традиційні підходи до розробки та використання рекламної стратегії, а також є більш орієнтованими на кожного окремого споживача. Визначено, що сучасне висококонкурентне ринкове середовище підштовхує компанії використовувати новітні рекламні рішення для досягнення нового маркетингового ландшафту. В статті надаються характеристики найбільш затребуваних традиційних рекламних технологій, розглядаються їх особливості, переваги та недоліки в контексті сучасної України. Проаналізовані особливості та порядок застосування штучного інтелекту, віртуальної реальності, аналітики даних та інших інноваційних засобів у підвищенні ефективності рекламних кампаній. Наведено приклади реалізації таких технологій українськими підприємствами в своїй рекламній діяльності. Розглянуто вплив персоналізації реклами, розумних алгоритмів таргетингу та інтерактивних форматів на сприйняття аудиторією реклами. В статті також розглядаються етичні аспекти використання цих технологій та можливі наслідки для суспільства і рекламодавців. Висновки дослідження вказують на те, що інноваційні рекламні технології відкривають нові можливості для залучення аудиторії, формування рекламних стратегій та підвищення конкурентоспроможності брендів у сучасному цифровому середовищі.Публікація Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства на прикладі підприємств сфери послуг(WSEH, 2023) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Структура комплексу маркетингу у туризмі(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Сіухін, Є. С.; Фурман, Р. В.Публікація Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Шапран, Олена ЄвгенівнаПублікація Типи конкурентної поведінки суб’єкта ринкових відносин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Литвинов, І. Ю.Публікація Застосування новітніх технологій маркетингу у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(Видавничий дім "Інтернаука", 2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Літвиненко, Марія ВладиславнаВ статті визначено важливість застосування новітніх технологій маркетингу у підприємницькій сфері у період воєнного стану в країні. Розглянуто застосування крос маркетингу, який, за умов сьогодення, активно впроваджується підприємцями малого та середнього бізнесу у ринкову діяльність. Визначено основні види, форми та інструменти крос маркетингу. Деталізовано етапи проведення його кампанії. Досліджено відношення підприємців до практичного застосування технології крос маркетингу, вибору партнера (ів) та перевірки їх сумлінності. Оцінено вплив факторів переваг крос-маркетингу щодо практики власного бізнесу.