Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
36 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки та плани семінарських занять з навчальної дисципліни "Етика ділових відносин"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гайдамачук, Ольга ВолодимирівнаСеред компетенцій, важливих для кваліфікованих фахівців, важливу роль відіграють так звані soft skills – уміння ефективно взаємодіяти з іншими людьми у виконанні робочих завдань, особливо коли йдеться про роботу в колективі. До таких умінь відносять не тільки вміння слухати, домовлятися, переконливо говорити і писати, а й вести перемовини та виступати публічно. Курс з «Етики ділових відносин», окрім названого, знайомить студентів з діловим етикетом і націлений допомогти майбутнім фахівцям формувати навички етичної поведінки в професійній діяльності як у вітчизняному, так і в міжнародному бізнес-середовищі. Основна мета курсу – сформувати у студентів необхідні для їхньої майбутньої професійної діяльності теоретичну базу знань про сутність, структуру, норми і правила етикету, а також практичні навички бізнес-етикету. Досягнення поставленої мети планується через вирішення наступних задач: 1)допомогти студентам набути етичні компетентності в діловій сфері, 2)створити умови для практики здобутих знань в типових ситуаціях ділових відносин, 3) заохочувати їх доповідати, дискутувати, впевнено презентувати себе, свою роботу, вміння і навички.Публікація Роль соціальних мереж у формуванні іміджу та репутації бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПублікація Міжнародний імідж і національний бренд України як фактори її інноваційного зростання(НУ "Запорізька політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаДокумент Складові успіху бренду університету(2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що зростаючі світові тенденції, задані процесами медіатизації, тобто перебудови взаємовідносин між закладами науки та вищої освіти, з одного боку, та засобами масової інформації різних типів і рівнів, у тому числі соціальними мережами, з іншого боку, а також процеси маркетизації вищої освіти, тобто підпорядкування освіти і науки ринковим механізмам, призводять до того, що університети стикаються з необхідністю підвищення їх впізнаваності. збільшувати свою медійну присутність, формувати і розвивати свій бренд, тобто стикаються з необхідністю освоєння ресурсів сучасних медіа.Публікація Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період(2023) Ларка, Людмила СергіївнаВизначено ризики повоєнного відновлення економіки України. Систематизовано маркетингові ризики підприємств сфери гостинності у повоєнний період: ризики при покращенні іміджу підприємств; ризики, які супроводжують активізаціюл роботи готелю у соціальних мережах з метою просування свого бренду; ризики, які виникають при орієнтації підприємства на концепцію "внутрішнього маркетингу"; ризики, які виникають при удосконаленні цінової політики.Документ Педагогіка фасилітації(ФОП Іванченко І. С., 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Черкашин, Андрій Іванович; Карлюк, Сергій Володимирович; Хмиров, Ігор МихайловичРозкрито загальні засади педагогіки, педагогіки фасилітації зокрема, доведено роль педагога-фасилітатора в освітньому середовищі, що полягає у володінні медіаційною, комунікативною компетентністю, високим рівнем педагогічної культути і такту, здатністю розв’язувати конфлікти в освітньому середовищі, спрямуванні потенціалу учасників освітнього процесу на досягнення успіху у навчанні. Найважливішими передумовами здійснення цього процесу є осбистісно-орієнтований підхід у навчанні, висока педагогічна майстерність, авторитет і позитивний імідж педагога-фасилітатора. Розв’язанням теоретичних і прикладних питань займається педагогіка фасилітації, що продукує знання про педагогіку фасилітації як специфічний вид педагогічної діяльності. Для студентів галузі знань «Психологія», спеціальності 053 Психологія всіх форм навчання.Документ Шляхи формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти: порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат ШеріпбаєвнаСтаття присвячена з'ясуванню шляхів формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; на підставі проведених досліджень вітчизняними та зарубіжними науковцями розкрито сутність понять: "імідж", "соціальний імідж", "професійний імідж", "професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук", "професійний імідж педагога"; представлено результати порівняльного аналізу досліджень, проведених зарубіжними та вітчизняними науковцями, зроблено висновки щодо тотожності розуміння вітчизняними та зарубіжними майбутніми вчителями-педагогами поняття "професійний імідж педагога", а також вплив іміджу педагога на подальший вибір професії, їхню мотивацію на досягнення успіху в навчанні та майбутній професійній діяльності, на формування кращих особистісних рис, особисту траєкторію освітнього маршруту протягом життя; доведено, що педагогічна майстерність викладача є важливим складником його професійного іміджу.Документ Стратегічне управління брендом міжнародного підприємства(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович ; Саєнко, О. П.Публікація Бренд-менеджмент в косметичній галузі: проблеми та задачі(2022) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що з розвитком соціальних медіа та нових технологій споживачі косметичних продуктів сьогодні стають більш поінформованими та вибірковими при здійсненні покупок косметичних брендів. Косметичні компанії відчувають тиск контролю та нагляду, з метою підвищення якості продукції та зміцненні лояльності споживачів до відповідного косметичного бренду.