Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Defining a selection procedure of CRM systems for the information-analytical support to the marketing activities at an enterprise
    (РС Tесhnology сеntеr, 2024) Raiko, Diana; Shypulina, Yuliia; Potrashkova, Liudmyla; Illiashenko, Nataliia; Bozhkova, Viktoriia; Konokhova, Zoia; Miroshnуk, Mariіa; Nagy, Szabolcs; Illiashenko, Sergii; Abdunurova, Assem
    The object of this study is digital marketing at an enterprise. The investigated problem is the lack of a sufficient level of systematic consideration of the task to use information communication systems and technologies in the marketing activities of enterprises. Availability of such a system would increase the company’s potential in creating mutual value for the seller and the client when implementing relationship marketing technologies. It is shown that the information and analytical support of the enterprise’s marketing activity can be presented as a tool of the enterprise’s activity, functioning as an element of the enterprise’s management system. Among the general criteria for choosing a CRM system, it is proposed to consider convenience and ease of use, flexibility of system settings for special business needs, price, simplicity. Such consideration of CRM systems and their capabilities provide economic effects that affect the profitability of the enterprise and prevent the impact of negative factors on the development of the company.The proposed procedure for choosing an adequate CRM system was verified on the example of a dental clinic, which made it possible to draw a conclusion about the feasibility of implementing a CRM system in the business under study. It is based on received estimates of short-term and long-term economic effects of the system’s application. Calculated data are provided for support, which showed that the productivity of the administrator’s work increased by 73.3 %, and the average duration of patient care by the doctor, taking into account the time of registration, decreased by 25 %. This is due to the fact that the system makes it possible to perform a quick search on the general electronic database, and the time saved at this stage can be spent on performing additional work
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання інструментів онлайн-маркетингу для просування товарів на В2В ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Шиладзе, Рєсані Шотайович
    У статті проаналізовано економічну сутність маркетингових інструментів. Виявлено необхідність застосування маркетингових інструментів для просування товарів на В2В ринках у сучасних умовах господарювання. Визначено роль маркетингових інструментів у просуванні промислових товарів. У статті досліджуються базові маркетингові інструменти у сфері В2В, які є ефективними під час просування продукції промисловими підприємствами у сучасних умовах ведення бізнесу. Визначено, що інтернет-продажі В2В мають свої особливості, а для безпосередніх контактів з потенційними партнерами потрібно використовувати вебаналітику. Розглянуто основні канали збуту В2В- середовища. Успішні B2B компанії мають одну спільну рису: вони розуміють свою конкурентну перевагу, а цифрові інструменти допомагають їм її досягти. Якщо певний веб-сайт не виділяється серед своїх конкурентів, він, швидше за все, легко втратить наявних та потенційних клієнтів. Хоча світ B2B-бізнесу величезний і, безумовно, різноманітний, більшість платформ електронної комерції та управління ринком B2B функціонують дуже схоже. Для того, щоб забезпечити бездоганний клієнтський досвід і полегшити ведення бізнесу іншим, необхідна платформа електронної комерції з функціями, спеціально розробленими для компаній, тобто продавців. Тому результати цього дослідження будуть корисними на ринку B2B для підвищення ефективності бізнесу не лише для українських компаній, але й для іноземних компаній, які працюють у нестабільному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз маркетингових інструментів удосконалення стратегії управління продажами компанії
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Сергієнко, Олена Андріанівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Швець, А. Д.
    Роботу присвячено вирішенню актуальної проблеми пошуку шляхів удосконалення стратегії управління продажами на підставі методів економічного аналізу та прогнозування, які б дозволили підвищити якість прийняття рішень щодо формування стратегії управління продажами, зокрема в мережі Інтернет. Для досягнення мети у роботі було досліджено теоретичні засади формування стратегії управління продажами компанії, визначені особливості формування стратегії просування товару в мережі Інтернет. Виявлено, що система ефективного прогнозування продажів є одним з найважливіших елементів успіху компанії. Управління продажами - це галузь менеджменту, в якій можна отримати суттєві переваги, використовуючи ефективні методи, і ці переваги мають грошове вираження. У сучасних умовах ефективність управління продажами підвищується шляхом формування та впровадження дієвої стратегії інтернет-маркетингових заходів, що дозволяє отримувати більш значні конкретні конкурентні результати у відповідності до поставлених цілей, оптимально розподілити та оптимізувати всі ресурси, зокрема фінансові та часові та впровадити постійний моніторинг діяльність під час її виконання з метою корегувальних заходів. PR- комунікації компанії у соціальних мережах дають можливість отримати більше особистої інформації про клієнтів та використати її при формуванні стратегії управління продажами. Було досліджено залежність прибутку від надання освітніх послуг школи англійської мови «EnglisHouse» від рекламних асигнувань, та побудовано модель прогнозування прибутку. На основі аналізу динаміки відвідувань сайту закладу побудовано моделі оцінки ефективності рекламних заходів для формування стратегії просування послуг в мережі Інтернет. Отримані результати дозволять закладу оцінювати ефективність стратегії управління продажами освітніх послуг та корегувати стратегію на основі отриманих прогнозних даних.
  • Ескіз
    Документ
    Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання
    (ІНЖЕК, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна Олександрівна
    Мета статті полягає у виконанні порівняльного аналізу технологій використання web-сайтів промислового підприємства та запропонуванні рекомендацій щодо їх раціонального вибору для просування продукції промислового вжитку на вітчизняні та зарубіжні ринки. Викладено результати системного аналізу та узагальнення літературних джерел щодо необхідності використання власних web-сайтів промислових підприємств як інструменту просування їх продукції. Виконано узагальнення й аналіз статистичних даних, що характеризують маркетингові технології використання web-сайтів вітчизняних і зарубіжних промислових підприємств машинобудівної та хімічної галузей для просування їх продукції на ринок. Запропоновано рекомендації щодо застосування web-технологій і інструментів Інтернет-маркетингу для вдосконалення комплексу просування вітчизняної продукції промислового використання в мережі Інтернет. Подальші дослідження мають бути спрямовані на аналіз та накопичення статистичних даних щодо впливу відповідних характеристик web-сайту на економічні показники діяльності промислового підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тенденції маркетингових комунікацій у віртуальному просторі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр Геннадійович; Підоря, Юлія Олександрівна
    Активний розвиток інтернет-технологій привів до того, що міжособистісне спілкування все більше переноситься у віртуальне середовище. Для налагодження контактів із потенційними споживачами маркетологи все більше уваги приділяють новим підходам та технологіям залучення різних цільових груп. Актуальним питанням сьогодення стає розгляд та аналіз основних тенденцій та перспектив розвитку маркетингових комунікацій у інтернет-просторі. В статті проаналізовано темпи та основні тенденції розвитку нового комунікативного простору. Відмічене, що у 2018 році кількість активних інтернет-користувачів у світі сягнула позначки у 4 млрд та за прогнозами зростатиме щорічно у середньому на 9%. 25,6 мільйонів чоловік, що складає 58% населення України, є активними інтернет-користувачами. Це сприяє активному проникненню інформаційних технологій у всі сфери повсякденної діяльності людей та області ведення бізнесу. Це надає принципово нових можливостей для розвитку моделей та форматів комунікації між підприємствами, закладами та приватними особами. Відмічено основні переваги, обов’язкові умови та наслідки організації комунікативного процесу у інтернет-просторі. Розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій в аспекті перспектив їх застосування у всесвітній мережі. В результаті аналізу підтверджено, що інтернет-технології є засобом розширення можливостей комунікативного процесу та підвищення його ефективності.
  • Ескіз
    Публікація
    Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринок
    (Класичний приватний університет, 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур Натікович
    У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням нетрадиційних рекламних інструментів. Робиться акцент на тому, що стандартна або традиційна реклама, особливо та, яка розміщується в мережі Інтернет, втрачає свою популярність. Рекламодавці конкурують за увагу аудиторії через нові канали зв'язку. Робиться акцент, на тому, що сучасний споживач перестає сприймати рекламу в тому форматі, який був популярний ще 5-7 років тому. У споживача виникає так звана «рекламна сліпота». Банерна реклама стає непопулярною і втрачає свою ефективність з кожним днем. Основним трендом на рекламному ринку останніх років стає формат «нативної реклами», який активно застосовується на самих різних ресурсах: від розміщення її у вигляді інформаційних повідомлень в стрічках соціальних мереж до серйозних матеріалів медіа-видань. Велика частина сучасних рекламних компаній, особливо таких гігантів як Тhe Соcа-Cola Company, Red Bull GmbH, Nіке давно використовують формат нативної реклами в своїй практиці. Також в статті розглянуто витоки виникнення нативної реклами, досліджено визначення поняття нативна реклама. Розглядаються причини її популярності, її основні ознаки та види. Проведено аналіз позитивних і негативних сторін використання такого формату, а також представлений прогноз розвитку даного формату реклами в майбутньому.
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Геворкян, Артем Юрійович; Гутнєва, О. О.
    У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.