Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
31 результатів
Результати пошуку
Документ Товар в системі маркетингу: особливості визначення та управління(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Капленко, Т. Ю.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Управління інноваційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції(Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Нечепоренко, Денис АнатолійовичВ статті досліджено сучасний стан та перспективи розвитку інноваційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції. Визначено основні напрямки інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств, до яких віднесено поряд з традиційними і такі оригінальні напрямки, як агрохімічна, біологічні та генетичні дослідження. Обґрунтовано основні фактори впливу на ефективність інноваційної діяльності агропідприємств, серед яких автори відзначають науково-технічні, економіко-географічні, технологічні, інформаційно-комунікативні та політико-правові чинники. Доведено, що діджиталізація виробничо-комерційної діяльності значно підвищує ефективність управління ресурсами та процесами в агропромисловому комплексі, а впровадження електронної комерції відкриває нові ринки збуту та підвищує прибутковість підприємств.Документ Наукові дослідження як основа управління міжнародними проектами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Крамськой, Дмитро Юрійович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро ГригоровичДосліджено важливість та вплив наукових досліджень на ефективне управління проектами в міжнародному контексті. Вона зосереджується на ролі наукових підходів, методів та інструментів у розробці, плануванні, виконанні та оцінці міжнародних проектів. Тема включає аналіз стратегічного планування, ризик-менеджменту, комунікацій та управління стейкхолдерами з огляду на наукові дослідження. Обґрунтовано вплив технологічних та соціальних змін на управління міжнародними проектами та розвиток стратегій адаптації для відповіді на сучасні виклики та можливості.Публікація Управління бізнес-плануванням зовнішньо-економічної діяльності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кучіна, Світлана Едуардівна; Перерва, Петро Григорович; Лагута, Анастасія ОлегівнаДосліджуються стратегічне та операційне планування діяльності підприємства на міжнародних ринках. Аналізується процес розробки бізнес-планів для здійснення експортно-імпортних операцій, включаючи оцінку ризиків, конкурентний аналіз, вибір стратегій маркетингових заходів. Тема також вивчає міжнародні правила торгівлі, митні та регуляторні вимоги, а також роль міжнародних угод та організацій у веденні зовнішньоекономічних операцій. Висвітлюються сучасні підходи до управління бізнес-плануванням в умовах глобалізації та швидких змін на міжнародних ринках.Документ Діджиталізація процесів управління персоналом як конкурентна перевага в міжнародному бізнесі(Інтерсервіс, 2024) Перерва, Петро Григорович; Сусліков, А. В.; Линник, А. А.Доведено, що діджиталізація дозволяє автоматизувати багато рутинних задач, таких як обробка документів, облік робочого часу та процеси навчання. Це відкриває можливості для персоналу та керівництва зосередитися на стратегічних завданнях та розвитку бізнесу. Цифрові інструменти дозволяють створювати спеціальні онлайн-платформи для залучення та комунікації з персоналом. Це може підвищити рівень зацікавленості працівників у житті компанії, сприяти зміцненню командного духу та зниженню текучості кадрів.Публікація Діджиталізація бізнес-процесів на підприємствах агропромислового комплексу(Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Шаульська, Лариса ВолодимирівнаУ статті розглянуто проблеми та бар’єри, які гальмують процеси діджиталізації на аграрних підприємствах та розроблено можливі шляхи їх подолання. Технологічний бар’єр пов'язаний з технічними складнощами розробки, надання та доступу працівників агропідприємств до інформаційних технологій. Людський бар’єр пов'язаний з формування знань та компетенцій працівників в сфері ІТ-бізнесу та формуванням впевненості керівників всіх рівнів в доцільності та ефективності їх впровадження та використання. Досліджено еволюцію та сформовані методичні рекомендації щодо переходу агропідприємств від традиційних бізнес-моделей до єдиного цифрового простору процесів виробництва та здешевлення агропродукції в рамках цифрової екосистеми. Доведено, що розвиток та впровадження цифрових аграрних екосистем на базі національних та регіональних цифрових платформ дозволить створити необхідне інвестиційне середовище, наявність якого є ключовим фактором інтенсивного розвитку аграрного сектору.Документ До питання ефективності управління інтелектуальною власністю(Видавець Роман Козлов, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що можливість для суб'єктів господарювання зберегти свої позиції на ринку інтелектуальної власності можлива за рахунок реалізації наступних заходів: спрощення процедур подання заявок; аудит корпоративного портфеля; залучення досвідчених фахівців: користування послугами патентних повірених та оцінювачів; створення та зміцнення патентних служб на підприємствах; формування мотивації для підвищення зацікавленості співробітників підприємства.Документ Управління стратегічними інноваційними змінами на підприємстві(Видавець Роман Козлов, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що стратегічне планування і стратегічне управління інноваційними змінами мають відмінності в цілях і методах реалізації. Планування є невід'ємною частиною стратегічного управління, яка включає в себе такі початкові етапи, як визначення місії компанії, виявлення можливих проблем, розробка стратегії інноваційних змін. Але планування не включає в себе реалізацію стратегії і подальшу оцінку результатів цієї реалізації.Публікація Технології маркетингу з використанням соціальних мереж(Видавець Роман Козлов, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичОбґрунтовано, що при оцінці будь-якого каналу комунікації постає питання про оцінку ефективності реклами. Таким чином, при традиційному підході до оцінки ефективності досягнутих результатів критерії ефективності (показники) вибираються в залежності від цілей і завдань рекламної кампанії. Незалежно від використовуваного засобу масової інформації, цілі рекламної кампанії можна розділити на дві великі групи: комерційні та комунікативні. В результаті розрізняють комунікативну та економічну ефективність.Документ Особливості міжнародного інформаційного бізнесу(Видавець Роман Козлов, 2024) Чурилович, Юлія Михайлівна; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро ГригоровичВизначено, що глобальні можливості обміну інформаційними продуктами та послугами впливають на глобальний та регіональний попит, координують їх виробництво, стимулюють інвестиції в інформаційно-комунікаційну галузь, створюють нові потужності для співпраці у різних сферах – від традиційних, де впроваджуються нові технології, до інтелектуальних, високотехнологічних, які визначають потенціал економіки майбутнього.