Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаВ конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаКонспект лекцій з дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійній програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Управління результативністю маркетингової діяльності» спрямована на формування знань та вмінь, необхідних для досягнення цільових показників ефективності маркетингової діяльності. В ході вивчення дисципліни здобувачі ознайомлюються з принципами результативного управління маркетингової діяльності, технологією SMART-оцінювання маркетингових цілей підприємства, алгоритмом проведення маркетингової ревізії, застосування бенчмаркінгового аналізу в управлінні результативністю маркетингової діяльності.Публікація Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаМетодичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ларка, Людмила СергіївнаКонспект лекцій з дисципліни «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» розроблено згідно освітньо-науковій програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» спрямована на ознайомлення здобувачів третього рівня вищої освіти щодо розгляду діагностики як процесу пізнання, що полягає в одержанні, переробці й використанні значущої інформації про певне явище за допомогою його розпізнавання у сфері управління маркетингом. Конспект лекцій містить п’ять тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.Публікація Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період(Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2023) Ларка, Людмила СергіївнаОбґрунтовано доцільність застосування концепції антикризового маркетингу для планування маркетингової діяльності підприємств у повоєнний період. Визначено переваги застосування цифрового маркетингу у повоєнний період. Систематизовано показники, які потребують діагностування при оцінюванні ефективності використання інструментів цифрового маркетингу у повоєнний період.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено методичні вказіки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження" за розділами: маркетингові дослідження споживчої цінності товару, маркетингове дослідження галузі, розроблення профілю споживача при проведенні маркетингового дослідження, сегментація споживачів продукції при проведенні маркетингового дослідження, дослідження рівня інтенсивності конкуренції на цільовому ринку, визначення вхідних бар’єрів на ринок.Публікація Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено завдання для самостійної роботи здобувачів за темами дисципліни "Маркетингові дослідження" згідно робочої навчальної програми дисципліни: значення пошукових питань при складанні плану дослідження, психологічні аспекти роботи з постачальниками маркетингової інформації, порівняльний аналіз методів проведення маркетингових досліджень, правила складання анкет, кабінетні дослідження місткості ринку товару промислового призначення, показники кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень, експертний метод прогнозування збуту продукції, порівняльний аналіз моделей поведінки споживачів, складові внутрішнього середовища підприємства та їх вплив на ефективність маркетингових досліджень, історія розробки відомих брендів, пріоритетні напрямки проведення маркетингових досліджень у сфері послуг.Публікація Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.Публікація Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чаплигіна, Любов Вікторівна; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено особливості формування програми лояльності споживачів на ринку В2В. Систематизовано фактори, які впливають на конкурентну позицію підприємства В2В на цільових ринках збуту.Публікація Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства(Хмельницький національний університет, 2023) Ларка, Людмила СергіївнаУ статті досліджено відповідність маркетингових досліджень інформаційним потребам маркетингової діагностики підприємства. Визначено, що застосування маркетингових досліджень забезпечує пошук, оброблення, накопичення та оновлення інформації шляхом використання спеціальних методів її опрацювання з метою прийняття управлінських рішень. Обґрунтовано можливість застосування маркетингових досліджень у якості інформаційної основи діагностики маркетингової діяльності підприємства шляхом аналізу складових інформаційного забезпечення. Проаналізовано інформаційні технології, які можуть бути застосовані під час проведення маркетингових досліджень. Надано характеристику зацікавлених осіб у проведенні маркетингових досліджень. Здійснено огляд програмних продуктів, які доцільно застосовувати для організації, проведення та оброблення результатів маркетингових досліджень. Досліджено зміст інформаційних ресурсів підприємства, які формуються за результатами проведення маркетингових досліджень. Визначено, що алгоритм формування маркетингового забезпечення є спорідненим із алгоритмом проведення маркетингових досліджень, що свідчить про можливість маркетингових досліджень виступати у якості інформаційного забезпечення маркетингової діагностики.