Публікація: Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період
Дата
2023
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Анотація
Обґрунтовано доцільність застосування концепції антикризового маркетингу для планування маркетингової діяльності підприємств у повоєнний період. Визначено переваги застосування цифрового маркетингу у повоєнний період. Систематизовано показники, які потребують діагностування при оцінюванні ефективності використання інструментів цифрового маркетингу у повоєнний період.
Опис
Ключові слова
антикризовий маркетинг, стратегічні бізнес-одиниці, цифровий маркетинг, маркетинговий бюджет, споживачі, маркетингова інформація
Бібліографічний опис
Ларка Л. Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період / Л. Ларка // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. / редкол.: А. В. Федорченко [та ін.] ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 275-276.