Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаМета конспекту лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" полягає у систематичному викладенні основних концепцій, теорій, методів та практик, що пов'язані з маркетингом в мультикультурному середовищі. Конспект повинен забезпечити здобувачам чітке та структуроване розуміння таких аспектів: основи мультикультурного маркетингу, визначення та значення мультикультурного маркетингу та відмінності між традиційним та мультикультурним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Мультикультурний маркетинг» є отримання здобувачами знань з теоретичних основ щодо визнання відмінностей у сприйнятті, мотивах та віруваннях серед споживачів як фізичних, так і юридичних осіб з різними культурними цінностями та практичних навичків щодо організації маркетингової діяльності споживачами з урахуванням особливостей розуміння мультикультурного ринку. Даний конспект може використовуватися для вивчення дисципліни «Мультикультурний маркетинг» для здобувачів за освітньою програмою 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти з урахуваннями компетентностей.Публікація Роль стимулювання збуту у структурі просування(International Scientific Unity, 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Сучасні маркетингові технології(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Наливко, Є. С.; Хоробрих, А. А.Публікація Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства на прикладі підприємств сфери послуг(WSEH, 2023) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Застосування новітніх технологій маркетингу у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(Видавничий дім "Інтернаука", 2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Літвиненко, Марія ВладиславнаВ статті визначено важливість застосування новітніх технологій маркетингу у підприємницькій сфері у період воєнного стану в країні. Розглянуто застосування крос маркетингу, який, за умов сьогодення, активно впроваджується підприємцями малого та середнього бізнесу у ринкову діяльність. Визначено основні види, форми та інструменти крос маркетингу. Деталізовано етапи проведення його кампанії. Досліджено відношення підприємців до практичного застосування технології крос маркетингу, вибору партнера (ів) та перевірки їх сумлінності. Оцінено вплив факторів переваг крос-маркетингу щодо практики власного бізнесу.Публікація Планування міжнародної маркетингової діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Скляр, Дар'я ДмитрівнаПублікація Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу(2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Васильцова, Світлана ОлександрівнаВ статті розглядаються питання, пов’язані з просуванням вітчизняних виноробних підприємств в умовах воєнного часу. Встановлено, що війна спричинила ряд проблем, які сильно загальмували розвиток виноробної галузі України. Досліджено основних гравців цього ринку. Встановлено, що виробники в масовому сегменті широко застосовують ATL та BTL заходи, в преміальному сегменті, використовуються інші інструменти маркетингової комунікаційної політики. Тут застосовується більш індивідуальний підхід з більш вузькими каналами просування на відмінну від мас-маркету. Також в роботі проведено аналіз конкурентоспроможності деяких торгівельних марок, та встановлено, що наразі лідером в преміальному ринковому сегменті є підприємство «Колоніст». Зауважено, що для ефективної комунікації із споживачем необхідно чітко уявляти його аватар. Авторами дослідження запропонований механізм побудови маркетингової комунікаційної політики виноробних підприємств. Наголошено на тому, якими способами можна здійснювати ефективну комунікацію із споживачем в умовах воєнного часу.Публікація Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес–середовища(Національний фармацевтичний університет, 2018) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Лучна, Єлізавета ОлексіївнаВ статті розглянуто ретроспективне формування загальних положень маркетингового менеджменту. Визначено, що сьогодні маркетинговий менеджмент виступає як програмно-цільовий механізм взаємодії функцій маркетингу і менеджменту та є основним інструментом сучасного управління бізнес – середовищем. Деталізовано ключові складові маркетинг – менеджменту, до яких віднесено системність, цілеспрямованість та багатогранність. Обґрунтовано основні методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства на основі реалізації аналітичної функції маркетингу як складової системи маркетинг – менеджменту.Публікація Дослідження товарної політики підприємства як фактору його конкурентоспроможності в умовах нестабільності зовнішнього середовища(НТУ "ХПІ", 2016) Гурова, Ю. В.; Мірошник, Марія Володимирівна