Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Сіухін, Є. С.; Фурман, Р. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Шапран, Олена Євгенівна
  • Ескіз
    Публікація
    Типи конкурентної поведінки суб’єкта ринкових відносин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Литвинов, І. Ю.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Петров, Денис Юрійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади конкуренції в сучасних умовах
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Бабич, Д. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Алещенко, Ілля Валерійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з "Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг"
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна
    Підготовка фахівців зі спеціальності «Маркетинг» потребує ретельного дотримання вимог щодо практичного наповнення навчального процесу. Практичний тренінг є формою навчання, яка максимально наближена до практичної діяльності і надає реальну базу знань та навичок для подальшого використання у практичній роботі на підприємствах. Практична підготовка здобувачів здійснюється на основі передових знань і технологій навчання, з використанням сучасних інформаційних можливостей. Призначення практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг - закріпити знання та практичні навики, набуті під час вивчення профілюючих дисциплін, ознайомити із сучасними інструментами маркетингової діяльності та сформувати у здобувачів практичних навичок щодо маркетингової діяльності підприємств сфери послуг. Також здобувачі ознайомлюються з механізмами вирішення маркетингових та управлінських завдань на прикладі конкретних підприємств сфери послуг. Практичний тренінг є невід’ємною складовою навчального процесу і важливим засобом підготовки кваліфікованих фахівців з маркетингу, логічним продовженням навчальних курсів та складовою частиною процесу підготовки майбутніх фахівців. Метою викладання навчальної дисципліни «Практичний тренінг з маркетингу в сфері послуг» є набуття здобувачами практичних навичок щодо діяльності підприємств сфери послуг, методів вивчення ринку послуг, визначення шляхів та резервів розвитку підприємства сфери послуг в сучасних умовах, формування маркетингової стратегії та використання комплексу маркетингу підприємствами сфери послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетинг послуг"
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна
    До сектора послуг входить безліч різноманітних галузей, в тому числі й багато видів діяльності, яку здійснюють державні і суспільні організації. Підприємства сфери послуг за багатьма критеріями (а саме: специфіка організації виробництва та процесу надання послуг; висока динамічність ринкових процесів; домінування територіальної (географічної) сегментації, висока швидкість обороту капіталу; висока чутливість до змін ринкової кон’юнктури; висока ступінь диференціації послуг та невизначеність результатів діяльності з надання послуг) відрізняються від виробничих підприємств і потребують особливого підходу до застосування маркетингу у своїй діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг"
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна
    Мета дисципліни «Міжнародний маркетинг» – формування знань щодо базових категорій міжнародного маркетингу, методологічних аспектів організації міжнародної маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Завдання дисципліни «Міжнародний маркетинг» – вивчення теоретичних понять категорій міжнародного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації міжнародної маркетингової діяльності; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення міжнародної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Маркетинг послуг"
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна
    Конспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сфері послуг, теоретико- методичних і практичних підходів до управління маркетингом послуг, проведення маркетингових досліджень, побудови лояльних стосунків із споживачами, розроблення маркетингової товарної, цінової, комунікативної політики сфери послуг, політики розповсюдження послуги, формування ефективного матеріального середовища надання послуги та організації процесу її надання. За змістом він дає основи знань та практичні навички з організації маркетингової діяльності підприємств сфери послуг і може використовуватися для вивчення дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів за освітньою програмою 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти.