Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Деякі аспекти розвитку і організації дистанційного навчання(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2001) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Стратегії ресурсного наповнення інформації викладачами для дистанційних курсів(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2001) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаСтаття містить відомості про стратегії наповнення інформації в дистанційному навчанні. Надані практичні рекомендації викладачам по обробці матеріалу в процесі створення дистанційних курсів. Зроблено акцент на вміння, якими повинні володіти викладачі дистанційних курсів. Розкриті основні моменти, які допоможуть викладачам створювати власні дистанційні курси.Документ Деякі інструменти впливу емоцій на засвоєння інформації в дистанційному навчанні(2001) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Засоби активізації мотивації студентів в дистанційному навчанні(Ужгородський національний університет, 2002) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Деякі шляхи активізації емоційної сфери студентів в дистанційному навчанні(Дніпровський національний університет, 2002) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Тестування як засіб контролю студентів в дистанційних курсах(Украинская ассоциация дистанционного образования, 2002) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена Володимирівна; Молодих, Г. С.Some questions of electronic testing in distance learning are concerned in the article: its importance in checking students’ knowledge, the main spheres of tests usage, testing possibilities in the virtual educational environment "Web-Class-KPI", special moments in criteria testings.Документ Прийоми стимулювання позитивних емоцій студентів в дистанційному навчанні(Вінницький національний технічний університет, 2002) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаSubject approach of the report – methodology and practise of Distance Education. Author – a psycologist of Research Laboratory of Distance Education, National Technical Institute "Kharkov Polytechnical Institute". The article contains information about influence of emotions on the information learning process of students in distance learning. The accent is made on using verbal activation of emotions, such as problem questions, searching for idea of disagreements "take-off" that appear, checking the truth of obtained results and so on. The activity of tutor and student is carried out mainly using intellectual and emotional interaction between them, and the result of learning is connected with the learning process objective. To provide the highest activity of students the next forms are given: working with information processing, dialogue, learning discussions, teleconferences and so on. Some methods of interest stimulating are given, one of them is the situation of success. One of the pedagogical systems, transformed in distance education, is presented. Some aspects that differ distance education from traditional are marked out.Документ Організація самостійної діяльності як фактор ефективності навчання в дистанційних курсах(Украинская ассоциация дистанционного образования, 2003) Кравець, В. О.; Кухаренко, Володимир Миколайович; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена ВолодимирівнаQuestions of independent activity organization in Distance Education, its specificity, diversity and forms are described in the article.Документ Роль викладача в системі дистанційного навчання(Украинская ассоциация дистанционного образования, 2004) Кухаренко, Володимир Миколайович; Рибалко, Олена Володимирівна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаThe article contains information about the tutor’s influence on process of mastering of the knowledge by students in distant training. The levels of tutor’s productive activity are allocated. Besides we have discussed the peculiarities of tutor’s activity while teaching in the distant course.Документ Управління навчальною діяльністю викладачів у системі підвищення кваліфікації через дистанційне навчання(2006) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаОднією з форм підвищення кваліфікації викладачів є дистанційне навчання. Дистанційний курс повинен мати методологічну і методичну підтримку, яка може забезпечити використання як вже існуючих засобів управління, так і проектування, коригування та розробку нових.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »