Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Створення та розвиток ІТ-продуктів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр БорисовичІТ-сектор відіграє важливу роль в економіці України, оскільки він генерує 4,5 % ВВП країни та становить 12 % експорту. Спрощено, українська ІТ-індустрія складається з двох частин: 1) сервісні компанії, які надають послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення; 2) продуктові компанії, які розробляють програмне забезпечення для створення власних продуктів і згодом виводять їх на ринок. Важливість продуктових компаній полягає в тому, що, на відміну від аутсорсингових компаній, які здебільшого створюють робочі місця для технічних спеціалістів, продуктові компанії потребують значно більше нетехнічного персоналу для запуску продуктів, продажів та інших бізнес-функцій. Тому, якщо аутсорсингова компанія створює 0,16 нетехнічних робочих місць на одного технічного працівника, то продуктова компанія створює у вісім разів більше. Дисципліна «Створення та розвиток ІТ-продуктів» вивчає теоретичні та практичні основи створення та розвитку ІТ-продуктів, такі як етапи ство рення та розвитку ІТ-продуктів, спеціалісти продуктової команди ІТ-стартапу, менеджери продукту та їхні основні функції під час розробки продукту, мінімально життєздатний продукт, способи перевірки ідей, мето ди дослідження та впливу на цільову аудиторію продукту, а також базову термінологію у сфері продуктового ІТ. Вивчення цієї дисципліни безпосе редньо ґрунтується на таких дисциплінах: «Основи менеджменту», «Основи підприємництва», «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами», «Маркетинг», «Фінанси, гроші та кредит».Публікація Методичні вказівки до виконання бакалаврської дипломної роботи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Шапран, Євген Миколайович; Соснов, Ігор Ігорович; Білоцерківський, Олександр БорисовичБакалаврська дипломна робота є випускною кваліфікаційною науково-дослідною роботою, що характеризується внутрішньою єдністю і відображає процес розробки обраної теми та її результати. Науковий рівень бакалаврської роботи повинен відповідати освітній програмі навчання у бакалавраті зі спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Сукупність результатів, отриманих у процесі підготовки дипломної роботи, має бути критерієм оцінювання освітнього рівня випускника вишу і свідчити про наявність у нього навичок проведення наукового дослідження: уміння самостійно вести науковий пошук; визначати і розв’язувати професійні проблеми; виконувати конкретні наукові завдання адекватними методами. Бакалаврська дипломна робота є засобом демонстрації готовності студента до роботи в різних галузях підприємницької діяльності. Робота є самостійним дослідженням студента і базується на теоретичних знаннях і практичних навичках, отриманих студентом у результаті навчання та проходження переддипломної практики. Мета бакалаврської дипломної роботи – це закріплення майбутніми фахівцями теоретичних засад функціонування підприємницьких, торговельних та біржових структур, яка здійснюється для досягнення відповідних економічних і соціальних результатів. Виконання дипломної роботи дає можливість студенту навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, реферувати матеріали періодичної літератури, глибше вивчати основні проблеми економіки праці, аналізувати статистичні дані і на підставі цього розробляти організаційні заходи, доведені до рівня практичного застосування. Бакалаврська дипломна робота має бути самостійним дослідженням, гідним відповідної кваліфікації. Студент-дипломник має підтвердити рівень загальнотеоретичної і спе ціальної підготовки. Дипломна робота є випускною кваліфікаційною робо тою, на підставі захисту якої Державна екзаменаційна комісія (ДЕК) вирішує питання про присвоєння її автору кваліфікації «бакалавра підприємництва та торгівлі» і видачі йому диплома державного зразка. Дипломна робота, що не відповідає вимогам щодо змісту та оформлення, написана без дотримання затвердженого плану, не містить матеріалів реального аналізу господарської діяльності, обґрунтованих пропозицій, а також не має зовнішньої та внутрішньої рецензії, до захисту не допускається. Дипломна робота також проходить перевірку на дотримання її автором академічної доброчесності (плагіат), яку виконує уповноважена особа – депозитор. Для її успішного проходження робота повинна містити не менш ніж 85 % відсотків оригінального вмісту. Якщо процент запозичень перевищує вказаний відсоток, то робота до захисту не допускається і повертається на доопрацювання здобувачу вищої освіти. Допущена до захисту бакалаврська дипломна робота розміщується в репозиторії НТУ «ХПІ», де і зберігається у подальшому.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Складська логістика та управління запасами"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр БорисовичСкладська логістика та управління запасами займає ключове місце в логістичній системі як окремого підприємства, так і матеріально-технічного забезпечення торгово-промислової корпорації в цілому. Забезпечення єдиного і безперервного процесу постачання структурних одиниць на всіх рівнях ієрархії необхідними запасами в оптимальній кількості і заданої якості – це найважливіша гарантія їхнього ефективного функціонування і безумовного виконання поставлених планових завдань. Навчальна дисципліна «Складська логістика та управління запасами» належить до вибіркових дисциплін спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Предметом навчальної дисципліни є логістичні процеси, які пов’язані зі зміною параметрів форми, часу розміщення запасів на підприємстві. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів системних знань і розуміння теоретичних і практичних засад щодо основ логістики, розробки методів організації складського господарства, системи закупівель, приймання, розміщення, обліку товарів і управління запасами з метою мінімізації витрат, пов’язаних із складуванням і переробкою товарів. Завданнями навчальної дисципліни є: 1) проєктування та розробка системи управління запасами на підприємстві; 2) розрахунок показників якості управління запасами продукції;3) організація технологічного процесу на складі, як ланки логістичного ланцюга; 4) оптимізація системи складування з урахуванням специфіки бізнесу та особливостей сучасної економіки.Публікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни "Харчові продукти"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр БорисовичКонцепція державної політики України передбачає заходи, спрямовані на збереження здоров’я та працездатності населення, подовження тривалості та поліпшення якості життя громадян. На стан оздоровлення людей, емоційний настрій і ефективність роботи людей впливає багато чинників із нашого оточення, зокрема харчовий раціон. Без знань властивостей харчових продуктів неможливо якісно забезпечити процес товаропросування, збуту товарів та їхню прибутковість. Навчальна дисципліна «Харчові продукти» належить до вибіркових дисциплін спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Предметом навчальної дисципліни є споживні властивості, якість та асортимент харчових продуктів рослинного та тваринного походження. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів системних знань і розуміння теоретичних і практичних засад щодо споживних властивостей, якості та асортименту харчових продуктів, факторів їх форму-вання, контролю і зберігання у сферах виробництва, обороту і споживання. Завданнями навчальної дисципліни є: 1) вивчення місця та ролі товарознавства харчових продуктів в управлінні діяльністю торговельного підприємства; 2) набуття вмінь застосовувати відповідні методи та прийоми товарознавства харчових продуктів: штрихове кодування, органолептич-ний, фізико-хімічний та інші методи.Публікація Практичні завдання та методичні вказівки до їх виконання з навчальної дисципліни "Електронна комерція та глобальне підприємництво"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Шапран, Євген Миколайович; Іпполітова, Інна Ярославівна; Петрухнов, Олексій ВалерійовичШвидкий технологічний розвиток в галузі електроніки та кібернетики є передумовою інтенсивного зростання процесів інформатизації у всіх сферах народного господарства. Становлення інформаційного суспільства призвело до прогресування інформаційно-комунікаційних технологій, яке дозволяє вирішувати складні економічні завдання як на рівні окремих комерційних структур, так і на загальнодержавному рівні. Значна частина бізнесу перетворюється на електронний формат та переходить до глобального середовища Інтернет. Одним із засобів підтримки процесів інформатизації в економічному середовищі є електронна комерція, яка забезпечує максимальну ефективність комерційних операцій, оперативну реакцію на зміни ринку товарів та послуг, розширення сфери впливу комерційних суб'єктів і підсилення їх конкурентних переваг. Сучасний економіст повинен знати і уміти використовувати в повсякденній роботі новітні інформаціййні технологіїї. Швидкий розвиток і широке застосування засобів обчислювальної техніки визначають вимоги до підготовки сучасного економіста, що повинен за допомогою впровадження і використання систем електронної комерції вміти аналізувати та підвищувати ефективність складних економічних процесів на підприємстві. Навчальна дисципліна «Електронна комерція та глобальне підприємництво» буде корисна маййбутнім аналітикам, менеджерам, економістам, фахівцям в сфері ІТ, тим, хто збирається заййматися підприємництвом та мати власний електронний бізнес. Метою викладання даної навчальної дисципліни є надання здобувачам вищої освіти компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: засвоєння теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; набуття вмінь застосовувати технології електронної комерції з метою створення стратегічних конкурентних переваг для підприємства.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Лісна, Ірина Федорівна; Застьола, Євген ОлексійовичЕфективне функціонування вітчизняних підприємств на сучасному етапі розвитку економіки України безпосередньо залежить від їх активної інноваційної діяльності. Сьогодні інноваційна діяльність підприємств стає одним із найвагоміших чинників досягнення стійких ринкових позицій, отримання конкурентних переваг і забезпечення фінансової стабільності. У свою чергу, інноваційні напрями стратегій та тактики розвитку підприємства ставлять нові вимоги до змісту, організації та методики управлінської діяльності, викликають необхідність формування й удосконалення специфічних форм інноваційної діяльності на підприємстві. Усе це обумовлює необхідність поглибленого вивчення теоретичних та практичних засад щодо економіки й організації інноваційної діяльності на підприємстві. Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі» формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок в області економіки та організації інноваційної діяльності, спрямованих на вирішення проблем ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних і біржових структур в ринкових умовах. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість систематизувати та поглибити знання, здобуті на попередніх етапах , таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю ступеня засвоєння та оволодіння теоретичними положеннями. Підготовки до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектами лекцій і рекомендованою літературою. У процесі занять студент має бути готовий до обговорення основних питань за кожною темою, виконання практичних, розрахункових і ситуаційних завдань. Практичні завдання грунтуються на реальних ситуаціях з економічного життя, що виникають під час підприємницької діяльності.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Ціноутворення"(2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Самусь, Павло ОлеговичУ сучасних ринкових умовах результативність діяльності підприємства залежить від багатьох факторів, а комплекс маркетингу відіграє важливу роль у досягненні цілей і стратегії підприємства. Одним з ключових елементів маркетингу є ціни, які використовуються для задоволення потреб цільового ринку та досягнення поставлених цілей. Останнім часом значення цін зросло через різке підвищення цін на енергоносії, світову інфляцію, фінансову кризу, загострення конкуренції та інші фактори, що впливають на підприємства. Це призводить до постійного аналізу цін та їх коригування. Однак, для ефективного управління цінами необхідні глибокі знання про процес ціноутворення, систему цін, чинники, що впливають на ціни, а також методики ціноутворення в системі маркетингу, стратегії ціноутворення та регулювання цін. Саме для набуття таких знань і навичок студенти вивчають навчальну дисципліну «Ціноутворення». Мета цієї дисципліни полягає в формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики на підприємствах, встановлення обґрунтованих цін на нові та традиційні товари і послуги. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь та спроможностей застосовувати отримані знання в конкретних ринкових умовах та нових ситуаціях. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість поглибити та систематизувати знання, отримані на попередніх етапах, таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю та конкретизації засвоєння теоретичних положень. Підготовка до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектів лекцій та рекомендованої літератури.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання "Робочий зошит стартапера"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білоцерківський, Олександр Борисович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Самусь, Павло ОлеговичГоловним стимулюючим елементом зростання ринкової економіки є розвиток малого та середнього підприємництва, адже саме воно сьогодні забезпечує формування середнього класу, який все більше стає опорою для суспільства будь-якої країни. При цьому, слід зазначити, що розвиток саме цього сектору економіки потребує розповсюдження та підтримки молодіжного підприємництва, яке, зі свого боку, сприяє професійній та особистій самореалізації молодих підприємців, поліпшенню їх матеріального становища, отриманню різноманітного досвіду та вирішенню проблеми зайнятості, що є критично важливим для повоєнного відновлення України. Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартапами» є формування теоретичних знань і практичних навичок у стовренні та управлінні стартапами на початковій стадії, підготовка студентів до участі в інкубаційних, акселераційних і грантових програмах підтримки стартапів. Ці методичні вказівки спрямовані на виконання студентами розрахункового завдання «Робочий зошит стартапера» з навчальної дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартапами», яка належить до циклу дисциплін спеціальної (фахової) підготовки бакалаврів із спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Робочий зошит стартапера містить всі необхідні аспекти для успішного розвитку стартапу, від генерації ідей до пошуку інвесторів. Він надає практичні поради, шаблони і кейси, які допоможуть вам уникнути типових помилок та збільшити шанси на успіх, на своєму підприємницькому шляху. Цей зошит наголошує на важливості розуміння потреб клієнтів, розробки сильної ціннісної пропозиції та виховання проактивного мислення для подолання викликів і досягнення довгострокового успіху. Завдяки цим знанням, навичкам та інструментам, ви будете готові ефективно діяти у світі стартапів і забезпечувати стале зростання своєї компанії. Головна мета цього зошита – це побудова міцного фундаменту для успішного розвитку стартапу. Він пропонує практичні інструкції та стратегії, які допоможуть читачам знайти власну ідею, зрозуміти потреби клієнтів, розробити сильну ціннісну пропозицію, встановити глобальні цілі для своєї компанії, розробити бізнес-модель та економіку підрозділу, сформувати ефективну команду, автоматизувати бізнес-процеси, знайти інвестора та подолати прокрастинацію. Бажаємо вам захоплюючої та надихаючої подорожі у світі цифрового підприємництва! Нехай цей курс стане початком вашої успішної кар’єри у стартап-індустрії. Завжди пам’ятайте, що успіх приходить із внутрішньої мотивації, стійкої праці та непереборної впевненості. Бажаємо вам усього найкращого на вашому стартап-шляху!Публікація Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання "Як інвестувати жителям України та Європи?" з дисципліни "Криптовалюта та віртуальні біржі"(2023) Білоцерківський, Олександр Борисович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Соснов, Ігор Ігорович; Самусь, Павло ОлеговичІнвестування є процесом вкладання грошей з метою отримання при-бутку в майбутньому. Технологія відтворення грошей є одним з можливих методів інвестування, що полягає в інвестуванні у компанії або проекти, які мають потенціал заробляти більше грошей, ніж ви вкладаєте. Інвестування є ризикованою справою, і перед вкладанням грошей в будь-який вид інвестицій, важливо ретельно проаналізувати ринок та дослідити ризики. Інфляції підлягає будь-яка валюта, тому інвестування є інструментом для збереження накопичень та отримання додаткового доходу. Інвестиції – це інструмент, який дозволяє зберігати накопичення та отримувати додатковий дохід. Останнім часом інтерес українців до фондового ринку зростає. Щоб інвестиції працювали на збереження та збільшення вашого капіталу, потрібно вчитися правильно використовувати різні інструменти. Зараз немає можливостей для формування повноцінного портфеля через українських брокерів, також як і доступу до інструментів широкого ринку. Тому українці шукають можливості інвестувати через зарубіжних брокерів. Для правильного використання різних інструментів і навчання інвестуванню можна звернутися до професійних консультантів з інвестицій та фінансів або пройти цей курс.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Комерційна діяльність"(2023) Білоцерківський, Олександр Борисович; Сергієнко, Олена АндріанівнаКомерційна діяльність має певну спрямованість і організовується для досягнення поставлених цілей, що можна назвати цілями функціонування. Будучи атрибутом ринку, комерція формується на його принципах, які є неодмінною умовою її розвитку. Ринок виступає як система економічних відносин між продавцями і покупцями, основою яких є купівля-продаж продуктів, що за своєю сутністю і є комерційною діяльністю. Її мета – це збільшення доходів виробничих, торговельних і посередницьких структур за умови задоволення попиту покупців. Метою викладання навчальної дисципліни «Комерційна діяльність» є формування теоретичних знань і практичних навичок щодо методичних, технологічних, правових та змістових аспектів організації, планування, аналізу та оцінки комерційної діяльності підприємств. Ці методичні вказівки спрямовані на розв’язання студентами практичних завдань з навчальної дисципліни «Комерційна діяльність», яка належить до циклу дисциплін вільного вибору професійної підготовки бакалаврів із спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і є вибірковою навчальною дисципліною та вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання. Мета практичних занять полягає в систематизації, поглибленні та конкретизації знань, здобутих студентами на попередніх етапах вивчення навчальної дисципліни (лекціях, самостійних заняттях, консультаціях) та в контролі за ступенем засвоєння та оволодіння теоретичними положеннями. У процесі підготовки до практичних занять студентам необхідно ознайомитися з матеріалами презентацій, конспектами лекцій і рекомендованою літературою. Практичні заняття грунтуються на прикладах реальних ситуацій, що виникають під час підприємницької діяльності. У процесі занять студент має бути готовий до обговорення основних термінів за кожною темою, дискусійних та винесених на семінарські заняття питань, виконання практичних, розрахункових і ситуаційних завдань.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »