Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Конфліктологічна компетентність фахівця в умовах аномії суспільства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бабаєв, Володимир Михайлович; Резван, Оксана Олексіївна
    Досліджено зміст конфліктологічної компетентності майбутнього фахівця як якості, важливої для професійної комунікації, що виявляється в умінні запобігати та конструктивно вирішувати конфлікти у професійному середовищі. Зосереджено увагу на аномії як стані сучасного суспільства, що характеризується постійними зрушеннями у ціннісні системі й неприйняття молоддю та старшими поколіннями цінностей один одного. Схарактеризовано суть конфліктологічної компетентності фахівця в умовах аномії суспільства, її актуальність не лише у вирішенні особистісних конфліктів, але й у стабілізації групових відносин у різновікових професійних колективах.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання особистісних ресурсів лідерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Мишакова, Дар’я
    У статті досліджено проблему особистісних ресурсів, що використовують лідери у складних життєвих ситуаціях. Дослідження ґрунтується на підході про парадоксальне лідерство (О.Г. Романовський) та ресурсному підході Conservation of Resources (С. Хобфолл). Визначено типи та рівні лідерства, відповідно до яких вибірку поділено на групи. Розкриваються особливості копінг-поведінки, життєстійкості залежно від рівнів лідерських якостей.
  • Ескіз
    Документ
    Нове педагогічне мислення у вимірах академіка І. А. Зязюна і освітній практиці НТУ "ХПІ"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Сокол, Євген Іванович
    Розкрито позицію І. А. Зязюна як педагога, філософа, освітянина в контексті гуманістично орієнтованої науково-педагогічної свідомості у формуванні майбутніх випускників технічного університету – творчої еліти нової формації. Визначено сутність нового педагогічного мислення у підготовці спеціаліста до майбутньої професійної діяльності. Розкрито педагогічні погляди І. А. Зязюна на особистість педагога та студента в освітньому процесі. У сттаті увагу зосереджено увагу на трансформації вищої технічної освіти кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст. та описано організаційно-педагогічні нововведення в НТУ "ХПІ", починаючи з 2000 року. Визначено стратегічні напрями розвитку нашого університету в галузі освіти до 2025 року.