Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Англійська мова за професійним спрямуванням(ПРОМАРТ, 2019) Сергіна, Світлана Володимирівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Гращенкова, Вікторія ВолодимирівнаНавчальний посібник побудовано на лексичному та граматичному матеріалі, що охоплює нормативну граматику, базовий лексичний та тематичний мінімум курсу. Призначено для студентів заочної форми навчання всіх спеціальностей.Документ Як підготуватись до першої робочої співбесіди(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Макгвайер, Меріенн; Тимченко, Ірина ІгорівнаНавчальний посібник містить комплекс навчально-методичного забезпечення для практичних індивідуальних та групових занять, різноманітні вправи, блок матеріалів для організації навчального спілкування студентів та практики перекладу, а також список рекомендованих джерел. Зазначені навчальні матеріали дозволять читачам поглибити уявлення про процес працевлаштування, ґрунтовно підійти до питань, пов’язаних з підготовкою та проходженням робочої співбесіди з потенційним роботодавцем, а також удосконалити набуті навички спілкування англійською мовою.Документ Two years` experience of working in the framework of the British Council 'English for universities' project (problems and perspectives)(Херсонський державний університет, 2018) Garmash, Sergii; Sadkovska, V.This article is devoted to summarizing two years` experience of the authors during their participation and working in the framework of the project ‘English for Universities’ organized by the British Council. Special attention is paid to sharing modern approaches in ESP-training, analyzing problems and perspectives of teaching Ukrainian and foreign students in English (academic disciplines) as a mainstream of the internationalisation of Ukrainian universities. The given article is the authors` continuation of research papers dealing with sharing the training experience in the framework of the project mentioned above.Документ Закріплення навичок мовної компетентності німецької та англійської мов(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бунтурі, Юрій Валерійович; Полянська, Тетяна Василівна; Трофімова-Герман, Аліна ІгорівнаДокумент Developing soft skills at ESP classes in technical heis(ANAGRAM, 2017) Lazareva, Olga; Kovtun, OlenaThe growing role of social competencies, also referred to as soft skills, for a future working career is discussed, given a significant altering of the concepts of job families and functions, profession, workplace, working hours in the changing economy. The major attention is paid to such soft skills as collaboration, communication, critical thinking and problemsolving and the ways they can be developed at ESP classes in technical HEIs. Some exercises based on student-centred approach aimed to form these important skills are mentioned. To assess the effectiveness of the teaching methods applied through the module devoted to communication in academic and professional environments, a survey was undertaken among students of the first year. Its results show that innovative methods including role plays, team work and brain-storming are generally perceived by students as less appealing and efficient than more traditional ones such as reading or translation. It is concluded that more efforts are needed to introduce student-centred practices for developing soft skills.Документ Sharing experience in the framework of the project "English for Universities" (objectives and outcomes of training)(Херсонський державний університет, 2017) Garmash, Sergii; Sadkovska, V. A.This article is devoted to the new approaches in solving of the problems arisen during training process of learning English for specific purposes. As the title implies the article describes essentials, objectives and outcomes of this process. A detailed analysis of course objectives is given in the article. It is specially noted the transformational change in the level of English among both university teaching staff and students, urgent of this change in the epoch of globalization as nowadays globalization defines the modern world. Just the English language for specific purposes may be considered not only as a means of communication for specific group combined with the particular sphere of activities.Документ Мультимедійні засоби у навчанні фаховому перекладу(НТУ "ХПІ", 2017) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Недайнова, Ірина ВасилівнаВ даній статті відображено дослідження ефективності використання мультимедійних засобів у навчанні фаховому перекладу, що проводилося на кафедрі ділової іноземної мови та перекладу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" протягом останніх двох років. Висновки дослідження базуються на аналізі опитування як студентів так і викладачів кафедри щодо продуктивності застосування мультимедійних інструментів для вивчення англійської мови для професійних цілей.Документ Методичні вказівки з розвитку навичок написання проектних робіт(НТУ "ХПІ", 2009) Рябова, Наталія Миколаївна; Полоусова, Наталія Володимирівна; Тарасова, Ганна СергіївнаДані методичні вказівки призначені для самостійної та аудиторної роботи студентів І─IІІ курсів факультету КІТ та ЕК. Вони мають за мету розвиток навичок написання проектних робіт студентів, з використанням типових завдань з технік анотування та реферування та інших, спрямованих на краще оволодіння змістом і взагалі письмовою мовою. Матеріал вказівок містить 11 текстів, присвячених різним темам загального та спеціального характеру та вправ, що вимагають від студентів подальшої роботи та складання власних проектів. Дані методичні вказівки складено на базі матеріалів автентичних курсів, розроблених Оксфордським університетом, а також з використанням матеріалів Інтернету.Документ Методичні вказівки з розвитку навичок читання спеціальної літератури за фахом(НТУ "ХПІ", 2008) Рябова, Наталія МиколаївнаДані методичні вказівки призначені для самостійної та аудиторної роботи студентів І-ІІI курсів факультету КІТ. Вони мають за мету розвиток навичок читання літератури за фахом, з використанням типових завдань з технік анотування та реферування, спрямованих на краще оволодіння змістом. Матеріал вказівок містить 15 текстів, присвячених різним галузям інформатики та обчислювальної техніки, а також інформаційних технологій. Дані методичні вказівки складено на базі матеріалів автентичного курсу, розробленого Оксфордським університетом, а також з використанням матеріалів Інтернету.Документ Переваги використання інтерактивних технологій у процесі професійно-орієнтованого навчання іншомовного мовленнєвого спілкування(НТУ "ХПІ", 2012) Маркова, Олена ОлександрівнаУ статті розглядається проблема використання різноманітних методів у інтерактивному навчанні англійської мови майбутніх фахівців технічних спеціальностей. У роботі розкриваються переваги використання інформаційних технологій у процесі навчання іншомовного мовленнєвого спілкування студентів технічних вузів.