Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи сталого розвитку промислових підприємств
    (2018) Кравець, Кирило Андрійович
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження термінів виконання інноваційних проектів
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2018) Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    Досить цікавим є аналіз структури загального терміну виконання проекту, а також аналіз відповідності планових та фактичних термінів виконання окремих етапів (стадій) інноваційного проекту. Проведені дослідження показують, що частіше всього початкові стадії інноваційного проекту виконуються повільніше, з часом при переходу до центральних та заключних стадій проекту темпи його виконання зростають.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка формування забруднення зливового стоку
    (НТУ "ХПІ", 2015) Максименко, Олена Аркадіївна
  • Ескіз
    Документ
    Нові технічні рішення очищення зливового стоку
    (НТУ "ХПІ", 2015) Максименко, Олена Аркадіївна
    Обґрунтовано та запропоновано нові технологічні схеми очищення зливового стоку.
  • Ескіз
    Публікація
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-аналітичне забезпечення інноваційного проекту на машинобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2014) Скворчевський, Олександр Євгенович; Віленська, Христина Михайлівна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
    (Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
    У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування збалансованої системи показників антикризових заходів по стабілізації роботи промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Перерва, Петро Григорович; Товажнянський, Вячеслав Леонідович
    Розроблено і досліджено систему антикризових заходів, які забезпечують проблемним підприємствам стабілізацію і стійкий розвиток, та розроблено експертно-кластерний підхід до ранжування як самих заходів, так і характерних напрямів антикризової діяльності, в які вони входять.