Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Документ Шляхи сталого розвитку промислових підприємств(2018) Кравець, Кирило АндрійовичПублікація Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Принцип еквіфінальності при побудові процедурної моделі логістичного управління інноваціями(НТУ "ХПІ", 2014) Кабанець, Ірина АнатоліївнаДокумент Дослідження термінів виконання інноваційних проектів(Київський національний університет культури і мистецтв, 2018) Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович; Назаренко, Станіслав МиколайовичДосить цікавим є аналіз структури загального терміну виконання проекту, а також аналіз відповідності планових та фактичних термінів виконання окремих етапів (стадій) інноваційного проекту. Проведені дослідження показують, що частіше всього початкові стадії інноваційного проекту виконуються повільніше, з часом при переходу до центральних та заключних стадій проекту темпи його виконання зростають.Документ Специфіка формування забруднення зливового стоку(НТУ "ХПІ", 2015) Максименко, Олена АркадіївнаДокумент Нові технічні рішення очищення зливового стоку(НТУ "ХПІ", 2015) Максименко, Олена АркадіївнаОбґрунтовано та запропоновано нові технологічні схеми очищення зливового стоку.Публікація Взаємозв'язок конкуренції та конкурентних переваг на різних стадіях ринкової ієрархії(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Інформаційно-аналітичне забезпечення інноваційного проекту на машинобудівному підприємстві(НТУ "ХПІ", 2014) Скворчевський, Олександр Євгенович; Віленська, Христина МихайлівнаПублікація Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу(Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Формування збалансованої системи показників антикризових заходів по стабілізації роботи промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2010) Перерва, Петро Григорович; Товажнянський, Вячеслав ЛеонідовичРозроблено і досліджено систему антикризових заходів, які забезпечують проблемним підприємствам стабілізацію і стійкий розвиток, та розроблено експертно-кластерний підхід до ранжування як самих заходів, так і характерних напрямів антикризової діяльності, в які вони входять.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »