Публікація:
Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємство машинобудівне, конкурентоспроможність, ефект синергетичний, бенчмаркінг конкурентно-синергетичний, партнер

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 147-149.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в