Публікація:
Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 147-149.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в