Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 85
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з навчальної дисципліни "Аналіз і прогнозування ризиків в діяльності підприємств"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Конспект лекцій включає основні питання, пов’язані з теорією та практикою аналізу і прогнозцування ризиків. Основна увага приділена методам аналізу ризиків, аналітичної роботи та індикаторів роботи підприємства. Розглянуті аспекти аналізу погроз, ризиків на підприємстві.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Самостійна робота з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» спрямована на поглиблення знань студентів у галузі сучасних технологій, які застосовуються у виробництві продуктів харчування та організації обслуговування в індустрії гостинності. Включає в себе вивчення інноваційних технологій приготування страв, таких як молекулярна кухня, використання роботизованих систем для приготування та обслуговування, впровадження 3D-друку продуктів харчування, аналіз технологій автоматизації на виробництві та в сфері обслуговування, вивчення екологічних інновацій, зокрема, дослідження впливу технологій на екологію та стале виробництво, включаючи використання екологічних матеріалів для пакування, енергоефективного обладнання та зниження харчових відходів; цифровізація обслуговування споживачів, впровадження мобільних додатків для замовлення їжі, використання штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів і персоналізації обслуговування, а також застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) для створення інтерактивних меню та віртуальних турів ресторанами або готелями; інновації в логістиці та ланцюгу постачання в т.ч. аналіз нових методів транспортування, зберігання продуктів та управління запасами для забезпечення свіжості та якості продукції з використанням цифрових платформ та "розумних" систем відстеження, розробку нових концепцій обслуговування, нових форматів ресторанів і готелів та інноваційних методів обслуговування споживачів. Метою самостійної роботи є не лише теоретичне освоєння інноваційних технологій, але й практичне їх застосування для розвитку навичок критичного мислення, аналізу нових трендів та впровадження нововведень у реальні бізнес-процеси.
  • Ескіз
    Документ
    Використання цифрових технологій та штучного інтелекту в готельно-ресторанному бізнесі
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2024) Ніколаєва, Олександра
  • Ескіз
    Документ
    Презентація методології дослідження ключових інноваційних технологій та нових фінансових практик
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гаврик, Аліна Андріївна; Назарова, Тетяна Юріївна
    У розробленій статті вирішено проблему систематизації виникаючих практик у використанні ключових технологій в бізнесі за допомогою систематичного огляду наукової літератури. Визначено методику, що дозволяє відстежувати прогрес у впровадженні технологій та рекомендації для компаній щодо вибору оптимальних практик. Запропонована методика сприяє створенню репозиторію виникаючих практик, що дозволяє прогнозувати майбутні реалізації технологій шляхом аналізу репозиторію. Розглядаються конкретні технології та їхні можливі впливи на бізнес-процеси. Штучний інтелект виділяється як ключова технологія для впровадження у всіх сферах бізнесу, що дозволяє покращити як внутрішню, так і зовнішню ефективність компаній. Технологія блокчейн також розглядається як перспективна для виробничого сектору, здатна забезпечити безпеку даних, оптимізувати операційні процеси та поліпшити управління ланцюгом поставок. Крім того, в статті розглядаються інші ключові технології, такі як технології обчислення, цифрові застосунки, геопросторові технології, імерсивні середовища, Інтернет речей, відкриті та колективні платформи, технології близькості та робототехніка. Зазначається, що результати дослідження є основою для рекомендацій з майбутнього впровадження ключових технологій та прийняття емерджентних практик, які мають потенціал стати майбутніми найкращими практиками. Виявлено обмеження дослідження, зокрема те, що воно базується на наукових ресурсах та може не враховувати всі можливі застосування ключових технологій. Вказано на необхідність подальших досліджень з використанням інших статистичних інструментів та методик машинного навчання для аналізу репозиторію емерджентних практик. Стаття пропонує цінний внесок у розуміння впливу ключових технологій на бізнес-процеси та надає підстави для подальших досліджень у цій області.
  • Ескіз
    Документ
    Основні напрямки використання штучного інтелекту для забезпечення захисту інтернету речей
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2024) Заковоротний, Олександр Юрійович; Хулап, А. В.
  • Ескіз
    Публікація
    SMM-менеджмент
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Захарченков, Олексій Сергійович; Митрофанова, Анастасія Сергіївна
    В умовах активного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та соціальних мереж дисципліна «SMM-менеджмент» є важливою складовою підготовки фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент», забезпечуючи надання теоретико-практичних основ в сфері управління маркетинговими комунікаціями у роботі з соціальними медіа. Курс «SMM менеджмент» орієнтований на засвоєння студентами сучасних методів розробки стратегій діяльності з просування компаній у соціальних мережах та особливостей функціонування сучасних маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Мета курсу «SMM-менеджмент» полягає у формуванні у студентів управлінського мислення та системи знань у сфері управління маркетингом у соціальних мережах (SMM). Курс також спрямований на розвиток практичних навичок, пов'язаних зі створенням та просуванням рекламних кампаній в соціальних мережах. Очікуваними результатами вивчання курсу студентами є формування навичок аналізу ринку та конкурентів; використання інструментів для роботи з соціальними медіа; управління спільнотою та взаємодії з аудиторією; розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; розвиток навичок самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань. Конспект лекцій охоплює широке коло питань курсу «SMM-менеджмент», серед яких процес визначення цілей та KPI для SMM стратегії, використання різних метрик для оцінки успішності та методів вимірювання результатів для покращення маркетингової стратегії, просування персонального бренду, співпраця з лідерами думок тощо. Конспект лекцій призначено для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання. Він дозволяє студентам отримати професійні компетентності з управління та адміністрування; покликаний допомогти студентам у вивченні курсу, а викладачам – у проведенні лекційних занять.
  • Ескіз
    Документ
    Управління асортиментом товару як складова розвитку бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гудименко, Вячеслав Павлович
  • Ескіз
    Публікація
    Імплементація цифрових технологій в управлінні асортиментом та запасами в швидкому ринковому середовищі
    (ТОВ "УКРЛОГОС Груп", 2024) Гудименко, Вячеслав Павлович; Мащенко, Марина Анатоліївна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах
    (2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович; Гудименко, Вячеслав Павлович
  • Ескіз
    Публікація
    Інструменти диджиталізації у побудові персоналізованих маркетингових стратегій через соціальні мережі
    (International Center of Scientific Research, 2024) Момотков, Ігор Сергійович; Мащенко, Марина Анатоліївна