Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 36
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та плани семінарських занять з навчальної дисципліни "Етика ділових відносин"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гайдамачук, Ольга Володимирівна
    Серед компетенцій, важливих для кваліфікованих фахівців, важливу роль відіграють так звані soft skills – уміння ефективно взаємодіяти з іншими людьми у виконанні робочих завдань, особливо коли йдеться про роботу в колективі. До таких умінь відносять не тільки вміння слухати, домовлятися, переконливо говорити і писати, а й вести перемовини та виступати публічно. Курс з «Етики ділових відносин», окрім названого, знайомить студентів з діловим етикетом і націлений допомогти майбутнім фахівцям формувати навички етичної поведінки в професійній діяльності як у вітчизняному, так і в міжнародному бізнес-середовищі. Основна мета курсу – сформувати у студентів необхідні для їхньої майбутньої професійної діяльності теоретичну базу знань про сутність, структуру, норми і правила етикету, а також практичні навички бізнес-етикету. Досягнення поставленої мети планується через вирішення наступних задач: 1)допомогти студентам набути етичні компетентності в діловій сфері, 2)створити умови для практики здобутих знань в типових ситуаціях ділових відносин, 3) заохочувати їх доповідати, дискутувати, впевнено презентувати себе, свою роботу, вміння і навички.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль соціальних мереж у формуванні іміджу та репутації бренду
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародний імідж і національний бренд України як фактори її інноваційного зростання
    (НУ "Запорізька політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Складові успіху бренду університету
    (2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що зростаючі світові тенденції, задані процесами медіатизації, тобто перебудови взаємовідносин між закладами науки та вищої освіти, з одного боку, та засобами масової інформації різних типів і рівнів, у тому числі соціальними мережами, з іншого боку, а також процеси маркетизації вищої освіти, тобто підпорядкування освіти і науки ринковим механізмам, призводять до того, що університети стикаються з необхідністю підвищення їх впізнаваності. збільшувати свою медійну присутність, формувати і розвивати свій бренд, тобто стикаються з необхідністю освоєння ресурсів сучасних медіа.
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період
    (2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено ризики повоєнного відновлення економіки України. Систематизовано маркетингові ризики підприємств сфери гостинності у повоєнний період: ризики при покращенні іміджу підприємств; ризики, які супроводжують активізаціюл роботи готелю у соціальних мережах з метою просування свого бренду; ризики, які виникають при орієнтації підприємства на концепцію "внутрішнього маркетингу"; ризики, які виникають при удосконаленні цінової політики.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка фасилітації
    (ФОП Іванченко І. С., 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Черкашин, Андрій Іванович; Карлюк, Сергій Володимирович; Хмиров, Ігор Михайлович
    Розкрито загальні засади педагогіки, педагогіки фасилітації зокрема, доведено роль педагога-фасилітатора в освітньому середовищі, що полягає у володінні медіаційною, комунікативною компетентністю, високим рівнем педагогічної культути і такту, здатністю розв’язувати конфлікти в освітньому середовищі, спрямуванні потенціалу учасників освітнього процесу на досягнення успіху у навчанні. Найважливішими передумовами здійснення цього процесу є осбистісно-орієнтований підхід у навчанні, висока педагогічна майстерність, авторитет і позитивний імідж педагога-фасилітатора. Розв’язанням теоретичних і прикладних питань займається педагогіка фасилітації, що продукує знання про педагогіку фасилітації як специфічний вид педагогічної діяльності. Для студентів галузі знань «Психологія», спеціальності 053 Психологія всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти: порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат Шеріпбаєвна
    Стаття присвячена з'ясуванню шляхів формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; на підставі проведених досліджень вітчизняними та зарубіжними науковцями розкрито сутність понять: "імідж", "соціальний імідж", "професійний імідж", "професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук", "професійний імідж педагога"; представлено результати порівняльного аналізу досліджень, проведених зарубіжними та вітчизняними науковцями, зроблено висновки щодо тотожності розуміння вітчизняними та зарубіжними майбутніми вчителями-педагогами поняття "професійний імідж педагога", а також вплив іміджу педагога на подальший вибір професії, їхню мотивацію на досягнення успіху в навчанні та майбутній професійній діяльності, на формування кращих особистісних рис, особисту траєкторію освітнього маршруту протягом життя; доведено, що педагогічна майстерність викладача є важливим складником його професійного іміджу.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління брендом міжнародного підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович ; Саєнко, О. П.
  • Ескіз
    Публікація
    Бренд-менеджмент в косметичній галузі: проблеми та задачі
    (2022) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що з розвитком соціальних медіа та нових технологій споживачі косметичних продуктів сьогодні стають більш поінформованими та вибірковими при здійсненні покупок косметичних брендів. Косметичні компанії відчувають тиск контролю та нагляду, з метою підвищення якості продукції та зміцненні лояльності споживачів до відповідного косметичного бренду.