Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація Імплементація інтернет-технологій в маркетингову діяльність підприємства(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор СергійовичУ статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій підприємствами під час здійснення маркетингової діяльності. Інтернет-технології розширюють можливості взаємодії з аудиторією через цифрові канали, надаючи широкий спектр інструментів для ефективної комунікації та рекламування продуктів чи послуг. Застосування інтернет-технологій дозволяє створювати персоналізовані кампанії, адаптовані до унікальних потреб та інтересів споживачів, що сприяє покращенню взаємодії та збільшенню конверсії. Було узагальнено основні інструменти Інтернет-маркетингу для успішної взаємодії з аудиторією та досягнення бізнес-цілей. Основними серед яких було визначено: корпоративний сайт, пошукову оптимізацію, пошукову рекламу, соціальні мережі, електронну пошту, контент-маркетинг, аналітику та вимірювання результатів, відео-маркетинг, мобільний маркетинг, партнерський маркетинг.Документ Education 2.0: Psycholinguistic Analysis(ФОП Домбровська Я. М., 2019) Goroshko, Olena; Poliakova, TetianaThe associative experiment showed that information, communicative and functional components of the Global net are actualized in the linguistic consciousness of the participants of the educational process most of all. Almost all social media services have both positive and negative connotations. The educational component of social media has been marked little, if at all, in the linguistic consciousness of the recipients which indirectly indicates that their use in the educational process has not become an institutional practice yet.Публікація Дослідження мультиканальних форматів торгівлі як перспективного розвитку сучасного ритейлу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлизавета Олексіївна; Назаренко, Лоліта ДмитрівнаПроведено аналіз динаміки росту мобільних користувачів інтернет – шоппінгу в Україні. Визначено, що Україна займає друге місце за темпами зростання електронної комерції в Європі, а сьогоднішнє активне формування електронного бізнес-середовища є результатом динамічного розвитку інформаційної індустрії та появи інноваційних каналів торгівлі. Все більшого застосування знаходять Internet-технології для здійснення конкретних комерційних операцій у форматі e-commerce, m-commerce, f-commerce, s-commerce тощо. У світовому масштабі ця ніша щорічне зростає на 17%. Ринок України в контексті зростання і перспектив означених форматів є одним з найбільш привабливих. Конкретизовано розвиток мультиканальних форматів торгівлі як стратегічного напрямку компанії, яка функціонує на роздрібному ринку. Деталізовано головні переваги електронного бізнесу та означені основні проблеми, які потребують певного реагування, концентрації зусиль на їх мінімізацію або повного усунення, Проведено соціологічні дослідження відносно впливу мотивуючих факторів щодо здійснення контакту «споживач – продавець» та покупки товару/послуги. Визначено роль мотивуючих факторів на ефективність розвитку ринку e-commerce. Встановлено, що за окремими мотивуючими факторами має місце певна невідповідність їх основних критеріїв загально - світовим тенденціям зростання впливу інформаційних інтернет - технологій на свідомість користувачів мережі та рівень їх довіри до форматів торгівлі, що істотно звужує межи та темпи розвитку ринку e-commerce. Конкретизовано, шо ринок електронної комерції у мультиканальному форматі торгівлі є основою формування стратегії підприємства, реалізація якої забезпечить розширення каналів продажу для роздрібної торгівлі. Результати проведеного дослідження свідчать про значний потенціал Internet – спрямованості підприємницької діяльності сучасних бізнес – структур у сфері торгівлі.Документ Неологізація як феномен оновлення англійської та української мов: проблеми перекладу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Недайнова, Ірина Василівна; Однолєткова, Анастасія ОлександрівнаУ даній статті неологізація розглядається як процес, що відображає динамічний розвиток сучасного суспільства. Досліджується сфера Інтернет-технологій як плідна область, в якій постійно з’являються нові поняття, а це значить, що в англійській мові одразу ж виникають нові слова на їх позначення. Здатність до розвитку і мобільності лексики в англійській мові викликає подібний процес і в українській, оскільки нові феномени повинні мати свої відповідники і в україномовному просторі. В цьому дослідженні проаналізовано способи перекладу англомовних неологізмів у сфері Інтернет-технологій, а у фокусі нашого аналізу знаходиться адекватність передачі сутності самого нового поняття засобами української мови. В рамках даного дослідження було проведено якісний і кількісний аналіз неологізмів в сфері інформаційно-комунікативних технологій, і можна сформулювати наступні висновки. По-перше, за рахунок однієї вузькоспеціалізованої області людської діяльності – інформаційних технологій англійська мова стала ще більш багатою і різноманітною. По-друге, словоскладання стало найбільш часто вживаною словотворчою моделлю неологізмів, в той час як найменше число неологізмів було утворено за допомогою «реверсії». За допомогою моделі «конверсія» за взятий проміжок часу жодного тематичного неологізму утворено не було. По-третє, більша половина розглянутих неологізмів до сих пір не переведена українською мовою, що може бути причиною недостатньо високих темпів поширення інформаційно-комунікативних технологій в Україні або відмінностями англомовної та української мовних систем. Якщо ж говорити про переведені неологізми, то найбільш популярним способом перекладу стало калькування.Документ Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд(Сумський державний університет, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Іванова, Тетяна ЄвгенівнаРозглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.Документ Інформаційні технології навчання у вищій школі(НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатенко, Олександр ІгоровичСтаття присвячена основним напрямкам та проблемам використання інформаційних технологій навчання у вищій школі. Визначено основні функції мережі Інтернет та доцільність використання інформаційних технологій навчання студентів у галузі машинобудування, системи освіти та її роль у навчально-виховному процесі.Документ Значення Інтернет-технологій для мистецтва вишивки в сучасному Харкові(НТУ "ХПІ", 2014) Маліков, Василь ВолодимировичУ статті досліджується роль служб і ресурсів мережі Інтернет у творчій діяльності сучасних вишивальниць Харкова. Інтернет-сайти, електронна пошта, блоги, форуми, групи в соціальних мережах, файлові сховища є потужними інструментами обміну знаннями про техніки й прийоми вишивання, властивості і якість матеріалів для нього, проведення конкурсів і виставок. Вони сприяють презентації власних досягнень, творенню індивідуального іміджу і колективної ідентичності вишивальниці. Дослідження показує, що ресурси Інтернет є важливим самостійним джерелом для дослідника сучасного декоративно-ужиткового мистецтва.Публікація Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Старицька, Н. Ю.Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.