Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Втілення принципів бізнес-етики в міжнародному туризмі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Александрова, Вікторія Олександрівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаВ даний час індустрія туризму є однією з форм, що найбільш динамічно розвиваються в міжнародній торгівлі послугами. Значення туризму світі постійно зростає, що пов'язане з зростанням впливом туризму на економіку окремої держави. Туризм є не тільки популярним видом відпочинку, а й сферою світової економіки, що активно розвивається, охоплюючи соціальне життя, громадськість і бізнес. Етичні аспекти грають одну з ключових ролей у підвищенні ефективності міжнародного туристичного бізнесу. Від дотримання норм етики залежить ділова репутація туристичної організації, характер її взаємин із партнерами, і навіть розвиток міжкультурних зв'язків. Оскільки створення та реалізація туристичного продукту передбачає наявність взаємодій всіх учасників процесу організації міжнародного туризму, то доцільно розробити узагальнені рекомендації щодо регулювання роботи учасників процесу в організації розвитку міжнародного туризму. У статті проаналізовано проблему використання етичних норм та правил у веденні міжнародного бізнесу. Актуальність теми статті зумовлена тим, що розвиток міжнародного туризму не може не викликати інтересу, тим більше що подорожі займають значне місце у житті людей та міжнародних відносинах. Метою статті є формулювання узагальнених рекомендацій щодо використання принципів бізнес-етики у підвищенні ефективності розвитку міжнародного туризму. У статті представлено огляд поняття етики у фундаментальному вигляді та у практичному розрізі ділових відносин у міжнародному туризмі.Документ Учет интересов общества в стратегии предприятий в условиях рынка(Одеський національний політехнічний університет, 2016) Афанасьева, Марина АнатольевнаВ статье проанализирован процесс учета бизнесом интересов общества как совокупность взаимодействий. Определены основные этапы этого процесса: формулировка интересов их носителями и анализ встречных ожиданий, согласования и корректировки, мониторинг и контроль, отражение интересов общества в стратегии предприятия. Мониторинг и контроль интересов общества может осуществлять как сам бизнес, так и граждане. Гражданский контроль способен повысить социальную ответственность бизнеса. В Украине существуют юридические и информационные предпосылки для проведения гражданского контроля. Общество является постоянным внешним фактором влияния, учет которого в дополнение к переменным внешним факторам, связанным с конъюнктурой рынка, способен обусловить устойчивое развитие предприятия через рост репутации и эффективности.Публікація Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет(НТУ "ХПІ", 2013) Ткачова, Надія Петрівна; Пилипенко, Г. С.Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.