Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Strategies of business plans
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Wang, Wei; Kobielieva, T. O.; Khodyrieva, O. O.
    The report suggests methods for improving business planning that can serve as a starting point for strategy development. Every business has its own unique characteristics, so it's important to develop a plan that meets your business's specific needs and goals.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічні напрями підвищення ефективності використання сільськогосподарських земель в умовах повоєнного відновлення
    (Хмельницький національний університет, 2023) Єрмоленко, Олексій; Селезньова, Галина; Ковальова, Олена; Ульянченко, Наталія Володимирівна
    Стаття присвячена дослідженню стратегічних напрямів розвитку землекористування за умов сталості розвитку та ефективності в сільськогосподарських підприємствах з різною структурою виробництва. В якості методів дослідження використовувалися групування, кореляційний метод, перевірка надійності розбіжностей середніх методом t-Стьюдента. Оцінка структури сівозмін підприємств здійснювалась через розрахунок коефіцієнта спеціалізації по структурі посівних площ. Досліджувана сукупність дорівнювала 515 підприємствам Харківської області за даними 2020 року. Було встановлено, що при значенні коефіцієнту спеціалізації до 0,25 на 100 га сільськогосподарських угідь припадало 2482 тис. грн товарної продукції, а при його вилученні більше 0,85 – 2120 тис. грн. Відмічається також, що у підприємств, які мали більшу кількість культур у сівозміні, була більшою і середня площа сільськогосподарських угідь. За показником прибутку на одиницю земельної площі та рівня рентабельності найбільш ефективними виявились підприємства, у яких був середній та високий коефіцієнт спеціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії розвитку підприємства з використанням інструментарію стратегічного контролінгу в сучасних господарських умовах
    (ГО "Львівська економічна фундація", 2020) Міщенко, Володимир Акимович; Другова, Олена Сергіївна; Домніна, Ірина Ігорівна
    У статті розглядаються інструменти стратегічного розвитку підприємства на засадах контролінгу. Описується стан промисловості України на прикладі Новокраматорського машинобудівного заводу (НКМЗ). Аналізується рентабельність підприємства як умова ефективного стратегічного управління формуванням, розміщенням та використанням ресурсів підприємства. Для подолання негативних тенденцій та формування стратегії перспективного розвитку НКМЗ було вирішено застосувати систему збалансованих показників. Охарактеризовано чинники зовнішнього та внутрішнього оточення підприємства у сучасних умовах господарювання. З урахуванням інтересів усіх зацікавлених груп головною метою розробки нової стратегії підприємства було його збереження, вдосконалення та розвиток. Нова стратегія розвитку має на меті збільшити вартість підприємства з досягненням матеріальних, екологічних та соціальних цілей.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічне підгуття інноваційних перетворень сучасного промислового виробництва
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Попов, Олександр Вікторович; Фадєєв, Валерій Андрійович; Мехович, Сергій Анатолійович
    Розглянуто проблеми розвитку інноваційного середовища в економіках пострадянського періоду. Доведено, що саме у періоди кризи та депресії економіка найбільш сприйнятлива до інновацій. У цих умовах виробничники шукають можливості для виживання, а інноваційні перетворення підприємств можуть їх надати. Розглянуто підходи до створення методологічної бази проведення діагностичного аналізу функціонально-технологічної основи машинобудівного виробництва щодо здійснення необхідних інноваційних і реінжинірінгових перетворень. Розглянуто механізми формувати стратегії розвитку з використанням передових досягнень вітчизняної та світової науки. Розглянуто проблеми залучення фінансових ресурсів для здійснення технологічних інновацій на підприємствах. Визначено основні чинники інноваційного середовища Наведено авторські тлумачення окремих положень, характеризуючих інноваційні перетворення сучасного промислового виробництва.
  • Ескіз
    Документ
    Module of selecting the company development strategic goals in the Enterprise Performance Management System
    (М. О. Бондаренко, 2018) Moskalenko, V.
    The procedure for the strategic goals setting has been considered as a part of the business process for creation of the enterprise development program. For goals selection it is proposed to use the Analytic Hierarchy Process. In consequence of application of direct and reverse analytic hierarchy process, are determined the estimates of changes in the enterprise performance when the goals are reached. Realizing the Analytic Hierarchy Process is carried the comparison of the estimates of changes in the company performance indicators when achieving the goals in question. By analyzing these estimates the potential goals and achievement strategies are selected. Strategies are defined by the aspects of the company development: production, finance, personnel, marketing. The result of this procedure is desired strategic goals selected from among all of such goals which would be less risky, i.e. would be to a lesser extent subject to external impacts. The business process of the development program forming is the basis of the strategic planning module of the Enterprise Performance Management system. Implementation of such a process will permit to realize the strategic alignment and to increase the company efficiency by setting adequate strategic goals.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент в сфері регіонального туризму: сучасний стан та перспективи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Проскурня, Олена Михайлівна
    У статті наведені основні напрями та перспективи державної регіональної політики у сфері туризму: подолання відсталості регіону за рахунок розробки регіональних програм; створення засобів суб'єктів господарювання; збереження єдиного економічного простору і загальних принципів функціонування структур туристичного бізнесу на всій території України; залучення громадськості та різних служб міст і районів регіону до процесу планування туризму; розвиток туристично-екскурсійної активності населення, освоєння туристських територій, відновлення і пристосування пам'яток історії, культури, архітектури, природи для цілей туризму, екскурсій і відпочинку; допомога в подоланні відмінностей в рівні життя населення окремих регіонів; організація і управління економікою туристського комплексу на основі кооперації громадських державних організацій і особистих можливостей громадян.
  • Ескіз
    Публікація
    Готельно-ресторанний бізнес як складник індустрії сервісної економіки: проблеми та перспективи розвитку
    (2020) Стригуль, Лариса Станіславівна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    В статті досліджено сучасний стан та умови господарювання підприємств готельно-ресторанного бізнесу, як складової вітчизняної сервісної економіки. Досліджено динаміку кількості підприємств цієї сфери діяльності та виділено існуючу тенденцію розвитку, визначено місце цього сектору економіки у валовому внутрішньому продукті за видами економічної діяльності в системі національних рахунків України, та зокрема виокремлено частку валової доданої вартості суб’єктів господарювання сфери готельно-ресторанного бізнесу в обсязі валового внутрішнього продукту України. Здійснено оцінку їх вкладу у загальний обсяг послуг, що надаються економікою сервісу України з урахуванням періоду тектонічних змін викликаних пандемією COVID-19 та проведено аналіз обсягу реалізованих послуг підприємствами сфери послуг тимчасового розміщування й організації харчування в розрізі напрямків надання послуг. На основі дослідження сучасного стану надання послуг підприємствами готельно-ресторанної сфери діяльності визначено основні «вузькі місця» їх функціонування в умовах пандемії. Виокремлено існуючи проблеми вітчизняного готельно-ресторанного господарства, що потребують нагального вирішення та трансформації. Запропоновано шляхи щодо їх вирішення.
  • Ескіз
    Публікація
    SMART-evaluation of economic decisions complexes of the enterprise
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2019) Larka, L. S.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення та сутність стратегії підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2018) Угрімова, Ірина Володимирівна; Колмикова, Яна Миколаївна
    В статті розглядається сутність поняття "стратегія", наведені відомі визначення стратегії багатьох закордонних та вітчизняних авторів; дано визначення стратегії організації, визначена необхідність наявності стратегії для діяльності підприємства; формування та розвиток стратегії підприємства, вплив розробленої стратегії на діяльність підприємства; розкрито стратегію по суті, по структурі, стратегію розвитку; розглянуто важливість формування стратегії та основні вимоги, що пред’являються до будь-якої стратегії. Стратегія дає відповіді на багато питань, що постають під час діяльності підприємства та дозволяє зосередитися на головних проблемах і визначити необхідні шляхи розвитку в майбутньому. Описані різні види стратегій, їх класифікують за багатьма напрямками, але є основні, з точки зору яких виділяють: генеральну, ділову, функціональну, операційну, конкурентну, спеціальні стратегії, короткострокову (стратегічні завдання); за ступенем складності: прості і складні; різні види за різними ознаками. Всі вони можуть формуватися на підприємствах. Пропонується для розгляду своє бачення визначення поняття "стратегія", яке максимально демонструє сучасну сутність діяльності підприємства, яке в межах стратегічного управління планує свій розвиток. Визначено, що стратегія необхідна будь-якій компанії, що претендує на успіх. Зроблено висновок, що кожна організація повинна динамічно розвиватися та визначати цілі на майбутнє, тобто формувати стратегію свого розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    System-issues of development of hotel business
    (Уманський національний університет садівництва, 2018) Siketina, Natalya Hennadievna
    The development of a hotel business development strategy should include the following methodological approaches to the sequence of execution of works: the definition of goals and objectives for gaining strategic positions in the market, achieving the necessary technical level and product quality, increasing the efficiency of service delivery; determining the real possibilities of the hotel company for the implementation of the stated goals and objectives; justification of the development strategy, that is, the development of long-term and current measures of economic and financial development of the hotel company in order to provide the above-mentioned tasks; estimation of probable results; the development and adoption of corrective measures to achieve the planned results activity of hotel enterprise.So in deciding to optimize the development of the hotel business, it is necessary to determine the ways of its implementation, that is, to choose the appropriate strategy of activity.