Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
26 результатів
Результати пошуку
Публікація Роль інформаційних технологій у підвищенні конкурентоспроможності малих та середніх підприємств в умовах цифрової економіки(ТОВ "ДКС-центр", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Конохова, Зоя ПетрівнаСтаття розглядає роль інформаційних технологій у підвищенні конкурентоспроможності малих та середніх підприємств (МСП) в умовах цифрової економіки. Аналізуються переваги, які ці технології можуть принести МСП, такі як підвищення ефективності, збільшення продуктивності та розширення ринків збуту. Також звертається увага на виклики, пов'язані з впровадженням інформаційних технологій у МСП, такі як високі витрати та нестабільність технологічного середовища. Досліджуються можливі стратегії подолання цих викликів, такі як співпраця з технологічними партнерами та інвестування в навчання персоналу. Завершальна частина статті наголошують на важливості інформаційних технологій для забезпечення конкурентоспроможності МСП у сучасній цифровій економіці. Також висвітлюється необхідність постійного оновлення стратегій у цьому напрямку, щоб відповідати вимогам швидкозмінного технологічного середовища.Документ Діджиталізація як фактор конкурентоспроможності у єдиному міжнародному цифровому ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мехович, Сергій Анатолійович; Кузьминський, Костянтин Миколайович; Перерва, Олександр ПетровичУ статті розглянуто актуальні питання, пов’язані зі створенням єдиного міжнародного цифрового ринку. Умови, в яких належить функціонувати промисловому комплексу України в найближчій перспективі знаходяться під впливом глобалізації. Найбільш впливовими факторами цих процесів є цифрова трансформація, пандемія та військові конфлікти. Надано стислу інформацію щодо сутності цих процесів. Зазначено, що діджиталізація здійснюється у межах економічної політики, яка в ЄС спрямована на створення єдиного міжнародного цифрового ринку. Наведено характерні риси цього процесу. Створення єдиного цифрового ринку є однією з головних перспектив та викликів сучасності. Цифровізація створила світ без кордонів та її впровадження вимагає нової форми управління на основі характерних для неї специфічних властивостей. Цей процес потребує вирішення ряду практичних і політичних питань у економічних та торгівельних відносинах міжнародної спільноти. Ігнорування цих процесів, або необ’єктивна оцінка у підходах до їх здійснення може привести до катастрофічних наслідків у забезпеченні конкурентоспроможності окремих підприємств, регіонів і цілої країни. Зазначено, що проблема регулювання єдиного цифрового ринку полягає в забезпеченні можливості для єдиного ринку працювати в цифровому світі так само, як і в аналоговому. Це означає забезпечення кращого доступу для споживачів і компаній до електронних товарів та послуг на всій території ЄС, а також створення умов для розвитку цифрових мереж та сфери послуг і максимізації потенціалу зростання цифрової економіки ЄС.Документ Структурно-динамічний аналіз ринку праці України: виклики сьогодення(2021) Аксьонова, Ірина ВікторівнаСтаття присвячена дослідженню тенденцій на ринку праці в сучасних умовах. Визначено, що в умовах глобалізації, демографічної кризи, реформування системи вищої освіти, поширення процесів діджиталізації формується нова модель ринку праці, яка заснована на мережево-цифрових технологіях. Разом з тим, на формування й розвиток сучасного ринку праці впливають фактори, що викликані пандемією «COVID-19». Проаналізовано динамічні зміни на ринку праці в період пандемії, проведено їх порівняння з попередніми періодами за показниками безробіття, кількості вакансій та навантаження на одну вакансію. Здійснено порівняльний аналіз структурних змін на національному ринку праці та визначено найбільш затребувані сфери, уподобання роботодавців та пошукувачів роботи у 2020 та 2021 роках. Окреслено сучасні тенденції на ринку праці та перспективний напрямок його розвитку.Документ Features of information systems audit in the digital economy(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Wang, Wei; Havrys, Olha O.In the context of the digital economy, information systems audit professionals must not only master basic theoretical knowledge of auditing, but also acquire professional knowledge of information technology, become interdisciplinary professionals who can skillfully use information technology to collect and analyze data, and have the ability and experience to evaluate data for information system management.Документ Цифрова економіка та трансформація традиційних індустрій: виклики та можливості інституціоналізації цифрової економіки(ТОВ "Міжнародний бізнес центр", 2024) Звонар, Віктор Павлович; Решетняк, Наталя Борисівна; Томах, Вікторія ВолодимирівнаЦифрова економіка нині є фактором успіху трансформації традиційних індустрій, проте її впровадження має як можливості, так і виклики в аспекті інституціоналізації. Цифрова трансформація приносить підприємствам традиційних індустрій як можливості, так і виклики. Розв’язання проблем у досліджених чотирьох головних детермінантів інституціоналізації цифрової економіки допоможуть створити умови для переходу більшості підприємств до цифрових технологій у виробництві та управлінні.Публікація Адаптація та оптимізація традиційних маркетингових стратегій до вимог цифрової економіки: виклики та можливості(Хмельницький національний університет, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Дрепін, Іван Миколайович; Масалаб, ОлександрСучасна бізнес-сфера переживає істотні трансформації в контексті стрімко змінної цифрової економіки, що ставить перед компаніями серйозні виклики та водночас надає необмежені можливості. Стаття присвячена аналізу цього явища, спрямованому на визначення оптимальних шляхів адаптації та вдосконалення традиційних маркетингових стратегій у відповідь на нові реалії. Висвітлюється низка ключових викликів, що випливають із впровадження цифрових технологій у маркетингову діяльність, зокрема — нестабільність цифрового середовища, високий темп змін, конкуренцію на ринку інновацій, а також потребу у нових навичках у персоналу. За допомогою ретельного аналізу сучасних вимог до маркетингового стратегування, дослідники в статті пропонують комплексні рекомендації щодо оптимізації та адаптації традиційних стратегій. Окремий акцент робиться на розгляді інноваційних інструментів цифрового маркетингу, таких як соціальні мережі, аналітика даних, штучний інтелект та машинне навчання. Зазначаються приклади успішного використання цих інструментів для досягнення стратегічних маркетингових цілей, а також виокремлюються можливості персоналізації та взаємодії з аудиторією у динамічному цифровому середовищі. Крім того, стаття обговорює етичні та правові аспекти використання цифрових стратегій у маркетингу, а також виокремлює фактори, які сприяють успішній імплементації цифрових маркетингових стратегій в сучасному бізнес-середовищі. Стаття є важливим джерелом для фахівців у галузі маркетингу, менеджменту та бізнесу, які прагнуть не лише розуміти виклики цифрової трансформації, але і впроваджувати ефективні стратегії для досягнення успіху у високотехнологічному бізнес-середовищі.Публікація The strategic role of the state in stimulating and supporting economic growth: tools, policies and influence on the modern economic paradigm(2023) Kruhlov, Vitalii; Dzhyhora, Olha; Trubakov, Yevhen; Kotsur, Vitalii; Buryk, ZorianaThe article examines issues related to the state’s role in economic growth stimulation in the context of the dynamics of global economic and technological development. Even though measures for state regulation of the economy are intended to create favourable conditions for accelerating economic growth, this process is closely related to numerous factors that can have both positive and negative effcts on the results of stimulating and supporting economic growth. Also, the article touches on international models in the fild of government regulation of the national economy, examines their main features, as well attmpts to outline the peculiarities and uniqueness of economic development and the government’s role in the economy in the era of information society.Документ Розвиток університетів в цифровій економіці: виклики і способи реагування(Хмельницький національний університет, 2023) Ілляшенко, Сергій МиколайовичОтримані результати розвивають і поглиблюють засади інноваційного менеджменту в сфері вищої освіти, в частині розроблення методологічних підходів, а також формування інформаційно-аналітичної бази управління розвитком університетів в умовах цифрової економіки.Документ Вплив розвитку соціальної відповідальності та сталого цифрового маркетингу на фінансову складову бізнес-процесів в умовах цифрової економіки(Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Назарова, Тетяна ЮріївнаНевід'ємною та стратегічно важливою частиною діяльності підприємств України є впровадження практик соціальної відповідальності бізнесу та сталого маркетингу. Ці практики не лише відзначаються позитивним впливом на суспільство та навколишнє середовище, але й сприяють зміцненню конкурентоспроможності підприємств. Метою статті є розробка методичних рекомендацій щодо впровадження практик соціальної відповідальності та сталого цифрового маркетингу. У рамках цього дослідження проаналізовано ключові аспекти трансформації бізнесу, що виникають внаслідок впровадження практик соціальної відповідальності та сталого маркетингу. Визначено, що ці практики не лише впливають на зовнішній імідж компаній, а й стають стратегічними факторами, які формують їхні ділові моделі та фінансові результати. Обгрунтовано основні етапи, які слід врахувати в процесі імплементації соціальної відповідальності (CSR) в діяльність підприємства. Досліджено вплив соціальної відповідальності на бізнес у сучасному цифоровому світі, зосереджуючись на моделі сталого цифрового маркетингу. Застосування сталого маркетингу вносить суттєві зміни у стратегії бізнесу. Підприємства активно використовують цифрові технології для просування своїх сталих та екологічно чистих продуктів. Взаємодія з клієнтами та споживачами через цифрові канали дозволяє ефективно транслювати цінності та переваги сталості, що може позитивно вплинути на сприйняття бренду та збільшити його популярність. В статті розроблено модель сталого цифрового маркетингу, особливість якої полягає в комплексному та інтегрованому підході до реалізації маркетингових стратегій в цифровому середовищі. Модель ілюструє ієрархічну структуру сталого цифрового маркетингу, де кожен рівень взаємодіє з іншими для досягнення загальної мети - реалізації сталих принципів в маркетингових стратегіяї та проектах компаній. В моделі виділено наступні рівні: інформування; популяризація; мобілізація; інфраструктура; підтримка особливих груп; відповідальність та етика. Використання моделі сталого маркетингу активізує конкурентоспроможністьПублікація Розвиток цифрової економіки та інституційні реформи України: макроекономічний аспект(Українська державна академія залізничного транспорту, 2021) Губанова, Ніно НодарівнаУ статті розглянуто роль держави в формуванні та розвитку цифрової економки, проблеми які перешкоджають розвитку цифрової економіки на сучасному етапі. Проаналізовано вплив та значущість даних, які впливають на економічне зростання країни та розвиток цифрової економіки. Також розглянуто, що на сучасному етапі насамперед для формування та розвитку цифрової економіки необхідно створювати: законодавчі основи функціонування цифрової економіки, врегулювання функціонування головних інститутів цифрової економіки, усунення правових обмежень для розвитку цифрової економіки в бізнесі та нових галузях.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »