Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
38 результатів
Результати пошуку
Публікація Інформаційно-аналітичне забезпечення аутсорсингу багатонаціональних підприємств в умовах міжнародної інтеграції та глобалізації економіки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Посохов, Ігор Михайлович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Віннікова, Вікторія ВікторівнаВ статті досліджується роль та значення інформаційно-аналітичного забезпечення в контексті аутсорсингу для багатонаціональних підприємств у сучасних умовах міжнародної інтеграції та глобалізації економіки. За допомогою систематичного аналізу, в статті виявлено ключові фактори, які впливають на ефективність інформаційно-аналітичного забезпечення аутсорсингу для багатонаціональних підприємств. Автори розглядають різні аспекти, такі як вибір постачальника, специфікації та метрики успішності, безпека даних, інтеграція з внутрішніми системами, управління ризиками та інші. Інформаційно-аналітичне забезпечення відіграє ключову роль у забезпеченні конкурентних переваг через ефективне управління даними, аналіз ринкових тенденцій та прийняття обґрунтованих стратегічних рішень. Дослідження розглядає фактори підвищення ефективності аутсорсингу інформаційно-аналітичного забезпечення для багатонаціональних підприємств, включаючи вибір правильного постачальника, специфікації та метрики успішності, ефективну комунікацію та управління відносинами, забезпечення безпеки даних та конфіденційності, інтеграцію з внутрішніми системами та процесами, а також управління ризиками. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту та стратегічного планування багатонаціональних підприємств, що працюють у складних і динамічних умовах глобальної економіки.Публікація Особливості формування системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Жадан, Тетяна Андріївна; Жадан, Юлія Володимирівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаУ статті розглянуто теоретичні аспекти особливостей формування системи антикризового управління підприємствами індустрії гостинності та туризму. Визначено місце, роль і значення індустрії гостинності та туризму в світовій та національній економіці України. Встановлено, що кризові явища і процеси, які супроводжують діяльність підприємств індустрії гостинності та туризму в Україні, можуть призвести до погіршення їх фінансово-економічного стану та банкрутства. Обґрунтовано необхідність формування ефективної системи антикризового управління задля запобігання виникненню кризових явищ та наслідків їх впливу на діяльність підприємств індустрії гостинності та туризму. Визначено мету дослідження, яка полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей формування системи антикризового управління підприємствами індустрії гостинності та туризму. Встановлено, що основними елементами системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму є мета, завдання, суб’єкти і об’єкти, функції, принципи, методи та інструменти. Доведено, що досягнення мети, виконання завдань і основних функцій (планування, організація, мотивація, контроль, координація, регулювання) антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму мають ґрунтуватись на сукупності принципів: об’єктивності, оперативності, пріоритетності, достовірності, контрольованості, ефективності, законності, компетентності тощо. Систематизовано та охарактеризовано методи антикризового управління діяльністю підприємств індустрії гостинності та туризму, всю сукупність яких розмежовано на нормативно-правові, інформаційно-аналітичні, організаційно-управлінські та фінансово-економічні. Розкрито специфічні особливості застосування найбільш дієвих інструментів оздоровлення діяльності підприємств індустрії гостинності та туризму, серед яких реструктуризація, бенчмаркінг, аутсорсинг, оптимізація чисельності персоналу. Зроблено висновок про те, що формування ефективної системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму сприятиме подоланню наслідків кризи, покращенню фінансово-економічних показників, підвищенню фінансової стійкості, конкурентоспроможності, інноваційності, інвестиційної привабливості, тощо.Публікація Аутсорсинг бізнес-процесів, як засіб підвищення капіталізації підприємства(Одеський національний економічний університет, 2020) Манойленко, Олександр Володимирович; Горовий, Дмитро Анатолійович; Строков, Євген МихайловичМетою статті є формування методичних положень щодо запровадження аутсорсингу бізнес-процесів на підприємствах як засобу підвищення капіталізації. У статті обґрунтовано, що аутсорсинг бізнес-процесів, як інструмент делегування певних виробничих або сервісних процесів, дозволяє значно знизити витрати підприємства, визначено основні види аутсорсингу бізнес-процесів, досліджено основні чинники, що заважають впровадженню аутсорсингу на промислових підприємствах – недостатня регламентація бізнес-процесів та відсутність дієвих підходів до оцінки ефективності їх реалізації. Розроблений підхід дозволяє врахувати тип та ступінь стандартизації бізнес-процесів, що плануються для аутсорсингу, глибину їх інтеграції в наскрізний бізнес-процес промислового підприємства; спираючись на об’єкти та сферу застосування бізнес-процесу, він дозволяє обрати варіант проведення аутсорсингу та визначити форми організації спільної діяльності.Документ Аутсорсинг з позиції теорії систем(Видавничий дім "Інтернаука", 2023) Устименко, Олег Олександрович; Прохоренко, Олена ВікторівнаУ роботі проаналізовано останні дослідження аутсорсингу в практиці бізнесу як елемента складної бізнес-системи. Запропонований підхід до аналізу впливу аутсорсингу на компанії з точки зору теорії систем і теорії графів. Будь-яку комплексну організацію бізнесу з метою сталого та довгострокового підвищення її фундаментальної вартості можна концептуально описати за допомогою двох типів графів. Перший тип – це граф матеріальних потоків, де процеси обробки матеріальних потоків здійснюються у вершинах, а безпосередньо самі матеріальні потоки визначаються ребрами графа. Другий тип – інформаційний граф, у вершинах якого здійснюються процеси обробки інформації та прийняття управлінських рішень. Це досить загальна описова схема, але вона дозволяє розділити два принципово різних графи з точки зору досягнення мети організації. Граф матеріалу є відносно стабільним і представляє загальний опис процесів обробки матеріальних потоків. Інформаційний граф - навпаки, має досить динамічний характер і може змінюватися, реагуючи на зміни інформаційних потоків, що впливають на організацію. Крім того, саме інформаційний граф відіграє першочергову роль у зміні структури матеріального графа і по суті, керує зміною структури матеріального графа. У рамках теорії інформації суттєвою характеристикою інформаційного графа є його інформаційна ємність. З точки зору теорії інформації, аутсорсинг представляє додаткове «інформаційне слово». В разі порушення балансу між інформаційною ємністю та інформаційним різноманіттям інформаційний граф організації не зможе обробити всю різноманітність інформації, і, як наслідок, це призводить до проблем у досягненні мети організації через невідповідність вже структури матеріального графа. Подальші дослідження будуть спрямовані на пошук адекватних методів, які б дали змогу обґрунтовано описати вплив матеріального та інформаційного графів організації на її мету.Документ Evaluation ofthe effectiveness of information technology outsourcing(2023) Nazarenko, S. M.; Pererva, P. G.It has been proven that the main source of the economic effect of outsourcing when using IT outsourcing is an increase in the level of efficiency of the industrial enterprise as a whole, as well as the possibility of releasing the relevant organizational, financial and personnel resources for the development of new directions.Документ Дослідження економічного змісту терміну "аутсорсинг цифрових послуг"(Вінницький національний технічний університет, 2022) Назаренко, Станіслав Миколайович; Перерва, Петро ГригоровичПроведено аналіз існуючих визначень терміну «Аутсорсинг цифрових послуг». Зроблено висновок про те, що в цей час немає єдиного, усталеного визначення, яке знайшло підтримку в більшості науковців та дослідників. Запропоновано до широкого вжитку наступне визначення цього поняття. Аутсорсинг – це залучення підприємством на умовах довгострокової угоди виробничих ресурсів інших підприємств з метою виконання непрофільних або неефективних для даного виробництва функцій (робіт, послуг).Документ Формування методів економічного оцінювання аутсорсингу інформаційних технологій(Вінницький національний технічний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав МиколайовичПроведено дослідження методичних підходів до економічного обґрунтування послуг ІТ-аутсорсингу. Проаналізовано бюджетний та проектний підходи та визначено їх переваги та недоліки. Визначено, що найбільш ефективне співвідношення при використанні власних та запозичених (аутсорсингових) інформаційних технологій може бути забезпечене за критерієм мінімізації загальних витрат, які містять витрати на використання ІТ- технологій, якщо їх винести на аутсорсинг.Документ Ідентифікація, класифікація та моніторинг інформаційних витрат промислових підприємств(Класичний приватний університет, 2018) Замула, Олена Василівна; Замула, Олексій ОлександровичУ статті запропоновано методичні рекомендації з моніторингу інформаційних витрат. На відміну від наявних рекомендацій, пропонується формування комплексу способів, підібраних відповідно до рівня управлінського обліку (вимірювання, накопичення, розподіл, відображення у звітності) та виду виробничого процесу. Дослідження сприяє виявленню резервів зростання ефективності діяльності промислових підприємств у частині формування та використання ними ресурсів на здійснення інформаційного процесуПублікація Планування витрат аутсорсингу виробничих процесів(2019) Яцина, Вікторія Валентинівна; Кочетова, Тетяна ІванівнаСтаттю присвячено обґрунтуванню доцільності впровадження аутсорсингу у виробничу діяльність промислових підприємств. Проаналізовано основні мотиви компаній щодо прийняття рішення про залучення зовнішніх виконавців та передачу їх певних виробничих функцій. На підставі використання математичного інструментарію теорії ігор, зокрема безкоаліційної ієрархічної біматричної гри "принципал – агент", запропоновано механізм визначення нормативу витрат на аутсорсинг. Це дасть змогу промисловому підприємству вибрати найефективнішого постачальника аутсорсингових послуг. Доведено, що планування витрат за визначених норм рентабельності та очікуваного прибутку від реалізації виробничої продукції дасть можливість підсилити конкурентні переваги підприємства на ринку.Документ Вплив аутсорсингу інформаційних технологій на ефективність діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Назаренко, Станіслав МиколайовичВ сучасних умовах конкурентного середовища економіки актуальним є удосконалення діяльності підприємств за допомогою впровадження аутсорсингу інформаційних технологій. Впровадження новітніх розробок і програм в управлінській та виробничій діяльності підприємств є запорукою їх успіху на ринку, оскільки це сприяє раціональному використанню ресурсів, покращенню якісних процесів на підприємствах. Досліджено основні процеси та тенденції функціонування українського ІТ-ринку. Встановлено, що сектор ІT-аутсорсингу залишатиметься основним чинником позитивних змін у найближчій перспективі та дозволить нарощувати обсяги надання послуг як для внутрішніх потреб, так і для високотехнологічного експорту. Визначено найбільш розвинені сектори використання ІТ аутсорсингу. Виявлено основні проблеми функціонування ІТ-сектору, в тому числі аутсорсингу інформаційних технологій та встановлено перспективні напрямки зростання ринку ІТ Визначено прямі та супутні результати використання аутсорсингу інформаційних технологій для підприємств. Обгрунтовано необхідність державної підтримки розвитку аутсорсингу інформаційних технологій та запровадження використання ІТ-технологій в діяльності органів державної влади