Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 34
  • Ескіз
    Документ
    Development of project management methods
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Wang, Xitong; Gliznutsa, M. Yu.; Pererva, P. G.
    The report shows that the development of project management methods occurs in accordance with changes in the business environment, technologies and approaches to work. It is important to apply modern methods in accordance with the needs and nature of each specific project or organization to ensure the successful completion of tasks and the achievement of strategic goals.
  • Ескіз
    Документ
    Definition and Essence of Event Management: Process and Interdisciplinary Approach
    (European Conference, 2024-06-17) Chaika, Tatiana
    This study examines the definition and essence of Event Management in an evolutionary context as a scientific and academic discipline, as well as from the perspective of the process approach. Attention is paid to the role and place of Event-management in the context of disciplinary structuring of scientific knowledge. The interrelation of Event Management with such a direction of scientific knowledge as Project Management is studied.
  • Ескіз
    Документ
    Управління проєктами цифрової трансформації міжнародних підприємств: ключові відмінності індустрії 4.0 та 5.0
    (Хмельницький національний університет, 2023) Зубкова, Аліна Болеславівна; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Місюня, Руслан Михайлович
    Ця наукова робота присвячена порівнянню ключових характеристик та технологій Індустрії 4.0 та Індустрії 5.0 з метою визначення спільних та відмінних рис. В контексті сучасної епохи цифрових інновацій, досліджуються важливі аспекти технолігічного розвитку міжнародних компаній. Основною метою цієї роботи є виокремлення інструментів п'ятої промислової революції, зокрема програмного забезпечення, яке може бути використане компаніями у різних галузях. Звертаючи увагу на сучасні тенденції, робота аналізує актуальні виклики, з якими стикаються підприємства, та надає рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій. Для досягнення цих цілей використовуються методи зіставного аналізу, системного підходу та аналізу науково-технічної літератури. Дослідження виявляє значущі особливості та переваги Індустрії 5.0 порівняно з Індустрією 4.0, зокрема зосереджується на використанні штучного інтелекту, автоматизації та взаємодії між людьми та машинами. Отримані результати дають можливість компаніям краще розуміти потенційні переваги та обмеження використання інструментів Індустрії 5.0 у сучасному виробництві. Крім того, робота враховує актуальні тенденції цифрової економіки та промислового розвитку, що підкреслює її значимість для дослідників, виробничих підприємств та стратегічних планувальників.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний підхід до формування управлінської структури на основі холакратії
    (ТОВ "ДКС Центр", 2024) Хабалевський, В. А.
    Горизонтальна структура управління або «холакратія» - це відносно нова світова тенденція. Основою такої структури є: команди, які самоорганізуються, відсутність поділу на ієрархічні рівні, децентралізація управління підрозділами компанії. За цієї структури прискорюється прийняття управлінських рішень, зменшується кількість менеджерів середньої ланки, скорочується бюрократія, тощо. Співробітники отримують більше можливостей для ініціативи, а їх вплив на бізнес-процеси зростає, при цьому керівництво ставить тільки стратегічні цілі. Головним завданням холакратії є пошук самостійного, ініціативного і мотивованого персоналу, здатного ефективно працювати в команді «без контролю». До такої структури управління прагнуть багато IT-компанії, роздрібні мережі, банки, тощо. Тому, особливої актуальності набуває процес формування управлінської структури на основі холакратії і розробка рекомендацій щодо використання такої структури для підвищення ефективності роботи команди.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні особливості та тенденції розвитку проєктного менеджменту
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Глізнуца, Марина Юріївна
    В доповіді розглядаються питання особливостей і тенденцій при управлінню проєктами, які характерні для сьогодення. Їх врахування дозволить промисловим підприємством з більшою ефективністю формувати зміст проєктів та методологію управління ними.
  • Ескіз
    Документ
    Формування складу стейкхолдерів в управлінні проєктами
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Лопатюк, А. Ю.; Перерва, Петро Григорович
    Розглянуто основні види стейкхолдерів проєкту. Визначено їх комерційні та професійні інтереси та можливості їх використання для підвищення ефективності процесу управління проєктами.
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування функцій управління проектами
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Лепетень, Д. А.; Перерва, Петро Григорович
    Визначено та обґрунтовано зміст основних функцій в управлінні проєктами. Це дозволяє розробникам проектів більш точно та більш достовірно планувати свою виробничу діяльність при управлінні проєктною діяльністю.
  • Ескіз
    Документ
    Формування робочих груп в системі управління проєктами
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Кулакова, С. О.; Перерва, Петро Григорович
    Розглянуто особливості формування робочих груп в системі управління проєктами. Сформовано базові вимоги до їх складу та функцій, які вони повинні виконувати.
  • Ескіз
    Публікація
    Methodical instructions for the organization of independent work of students in the discipline "Project management in marketing"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Vasyltsova, Svitlana
    t the present stage of development of the market economy in developed countries, the use of project management has become the standard of professional business activity. The impact of project management is especially noticeable in connection with the development of information technology. Today, the "world of project management" unites national and international organizations – investment, industrial, consulting and engineering firms, authorities. Congresses and symposia are held, magazines, books, textbooks are published, software is created, etc. In the process of Ukraine's transition to market economic conditions, the relevance of the use of project management is growing, which requires the training of highly qualified specialists in this field. The purpose of the guidelines for the organization of independent work of students in the discipline "Project Management in Marketing" is to form the applicants' abilities to ensure: effective substantiation of project decisions and management activities based on the use of specific methods and tools that ensure the achievement of goals; comprehensive analysis of project indicators and identification of ways to optimize them; generalization of experience in project management with in order to determine the method and practical directions of their further implementation.
  • Ескіз
    Публікація
    Guidelines to complete the course work from the course "Project management in marketing"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Vasyltsova, Svitlana
    At the present stage of market economy development in developed countries, the use of project management has become a standard of professional business activity. The impact of project management is particularly noticeable in connection with the development of information technology. Today, the "world of project management" unites national and international organizations ‒ investment, industrial, consulting and engineering firms, and government agencies. Congresses and symposia are held, magazines, books, textbooks are published, software is created, etc. In the process of Ukraine's transition to market economy, the use of project management is becoming increasingly important, which requires the training of highly qualified specialists in this field. The purpose of the course work in the discipline "Project Management in Marketing" is to develop students' abilities to provide: effective substantiation of project decisions and management of project activities based on the use of specific methods and tools that ensure the achievement of project goals; comprehensive analysis of project indicators and identification of ways to optimize them; generalization of experience in project management in order to determine the methodological and practical directions for their further implementation.