Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32151
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Смага, М. Ю.Документ Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.Публікація Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Єгурнова, Д. С.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет", 2018) Атаманюкова, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Формування унікальних переваг для просування промислових продуктів на ринок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дрепін, Іван Миколайович ; Райко, Діана Валеріївна