Публікація: Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю
Дата
2018
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
поведінка споживачів, продукт, психологічний аспект, когнітивні процеси людини, увага, сприйняття, відчуття, модель AlDМA
Бібліографічний опис
Єгурнова Д. С. Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю / Д. С. Єгурнова, Д. В. Райко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 184.