Публікація:
Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів

Ескіз

Дата

2018

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, споживач, товар, бренд, психологічний вплив

Бібліографічний опис

Атаманюкова О. В. Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів / О. В. Атаманюкова, Д. В. Райко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 166.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в