Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32151
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Програма лояльності як засіб залучення та утримання клієнтів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Лукієнко, М. О.Документ Проблеми позиціонування товарів на ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Потоцька, Т. С.; Усов, Максим АнатолійовичДокумент Товар як об'єкт маркетингових комунікацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Казак, К. І.; Краснокутська, Наталія СтаніславівнаПублікація Особливості бренд-менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Іващенко, Є. А.; Івахненко, Андрій ВолодимировичПублікація Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет", 2018) Атаманюкова, О. В.; Райко, Діана Валеріївна