Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інтерсекційний підхід для розвитку інклюзивного інформаційного суспільства в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маліков, Василь Володимирович
    Сучасний світ відзначається небаченою до цього динамікою та інтенсивністю міжкультурної взаємодії на рівні суспільства в цілому та окремих місцевих спільнот і колективів. Метою доповіді є визначення цінності інтерсекційного підходу для створення безпечного і дружнього публічного простору та розбудови вітчизняного суспільства на принципах інклюзивності та недискримінації. Упровадження інклюзивності спирається на співпрацю молодіжних, наукових, громадських асоціацій з національною і місцевою владою, освітніми установами та правоохоронними органами. Потрібен високий рівень соціального діалогу щодо сприйняття ідей різності і разом з тим рівності людей, враховуючи їхню належність до соціально вразливих груп за однією або кількома ознаками.
  • Ескіз
    Документ
    Гендерна рівність та політика рівних можливостей щодо вразливих соціальних груп в просторі університету
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маліков, Василь Володимирович
    Провідними чинниками у побудові сучасного суспільства рівних прав і можливостей та соціальної справедливості в Україні залишаються недискримінація вразливих соціальних груп та гендерна рівність. Метою доповіді є виявлення придатних для реалізації в Україні принципів і практик політики рівних можливостей і недискримінації в американських і британських університетах. Практики підтримання рівності і недискримінації свідчать про відповідальну і послідовну політику адміністрації, викладачів і студентів в американських і британських університетах. Вони формують гендерно чутливе освітнє середовище університету, підвищують професійну компетентність майбутніх фахівців. Люди можуть найкраще навчатися, викладати і проводити наукові дослідження тоді, коли застосовують свої інтелектуальні здібності без бар’єрів і страху. Охарактеризований досвід і практики варто реалізувати в Україні.