Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в кризових ситуаціях(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Савельєв, В. Л.; Чернишов, Владислав Олегович; Ларка, Людмила СергіївнаДокумент Формування маркетингових інструментів управління підприємством у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ларка, Людмила СергіївнаПублікація Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період(2023) Ларка, Людмила СергіївнаВизначено ризики повоєнного відновлення економіки України. Систематизовано маркетингові ризики підприємств сфери гостинності у повоєнний період: ризики при покращенні іміджу підприємств; ризики, які супроводжують активізаціюл роботи готелю у соціальних мережах з метою просування свого бренду; ризики, які виникають при орієнтації підприємства на концепцію "внутрішнього маркетингу"; ризики, які виникають при удосконаленні цінової політики.Публікація Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період(2023) Пасічник, Дмитро; Ларка, Людмила СергіївнаНаведено склад маркетингових заходів у межах реалізації маркетингової стратегії. Систематизовано показники, які доцільно застосовувати при діагностиці ефективності розробки та просування офіційного сайту готелю; показники діагностики ефективності проведення рекламної кампанії у ЗМІ; показники ефективності діагностики проведення PR-акцій.Публікація Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект(2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.