Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ STEM-тури в системі студентського туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чайка, Тетяна Юріївна; Машнєва, К. С.Документ Формування нових екскурсійних продуктів на основі використання технологій віртуальної та доповненої реальності(2023) Чайка, Тетяна Юріївна; Шевцов, Т. М.; Путятіна, С. Б.Формування нових екскурсійних продуктів на основі використання технологій віртуальної та доповненої реальності є перспективним напрямком розвитку екскурсійного обслуговування. Технологія проектування віртуальних екскурсій є результатом кросдисциплінарної взаємодії таких галузей наукового знання, як екскурсійне обслуговування та діджиталізація. Методи та прийоми диджиталізації застосовуються на багатьох етапах підготовки таких екскурсій. Просування на ринку нових екскурсійних продуктів на основі використання digital-технологій може здійснюватися як на основі традиційних бізнес-схем, так і на основі інноваційних підходів. Одним із інноваційних інструментів просування на ринку нових екскурсійних продуктів є стартапи.Документ Доповнена реальність і ресторанне меню(2023-11) Чайка, Тетяна Юріївна; Бондарук, Р. О.; Васильєв, Д. К.Використання технології доповненої реальності у дизайні ресторанного меню є інноваційною альтернативою традиційного меню паперового формату. AR-меню – це інтерактивне меню, що містить об'ємні 3D-зображення реальних страв. Технологія доповненої реальності надає рестораторам можливість втілення інноваційних креативних рішень, які приваблюють гостей, створюючи особливу атмосферу свята та нових вражень.