Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив інтернет-маркетингу на розвиток туристичної індустрії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бакало, Н. В.Документ Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)Збірник містить матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 26-27 листопада 2024 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму й гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.Документ Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)Збірник містить матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 26-27 листопада 2024 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.Документ Маркетинговий супровід туристичного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якушко, Ангеліна Євгенівна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Маркетинг в туристичній індустрії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Перерва, Олександр Петрович; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Розвиток маркетингових технологій у сфері туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Нестеров, Дмитро Олександрович; Перерва, В. О.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2(2023)Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму і гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для здобувачів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.Документ Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(2023)Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії маркетингу, туризму та сфери гостинності.