Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Концепція закладу гостинності як фактор успішності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назаренко, М. В.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2
    (2023)
    Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму і гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для здобувачів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1
    (2023)
    Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії маркетингу, туризму та сфери гостинності.