Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабарика, А. В.Документ Особливості реклами у сфері гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Вплив цифрових рекламних інструментів на конкурентоспроможність ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Культурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в Україну(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Є. А.; Шеін, О. С.; Косенко, Софія АндріївнаПублікація Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, О.