Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив інтернет-маркетингу на розвиток туристичної індустрії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бакало, Н. В.Документ Оцінка ефективності стартап-проєктів у сфері туризму і гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Васильцова, Світлана Олександрівна; Гасюк, Максим ОлександровичДокумент Digital маркетинг та його роль для відновлення туризму та рекреації у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Оборіна, Анастасія ЮріївнаДокумент Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Є. А.; Шеін, О. С.; Косенко, Софія АндріївнаПублікація Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі(2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичОсновною метою розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку і досягнення високих економічних показників. При цьому кожна ніша бізнесу має свої особливості. Так, для послуги доставки їжі, яка останнім часом набуває все більшої популярності на ринку громадського харчування, основним показником, який дозволяє формувати стабільний прибуток є пожиттєва цінність.