2013

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 43
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості застосування збалансованої системи показників для забезпечення економічної безпеки підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Стригуль, Лариса Станіславівна; Кириченко, О. В.
    Пропонується застосування збалансованої системи показників для забезпечення економічної безпеки підприємства. Визначено показники та підходи, що дозволять здійснювати стратегічне управління компанією, спрямоване на забезпечення стабільної, безпечної діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Передумови та фактори економічної безпеки промислових підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2013) Стригуль, Лариса Станіславівна
    Пропонується використання системи індикаторів для визначення рівня економічної безпеки вітчизняних промислових підприємств, з урахуванням галузевої специфіки. Визначено порядок формування узагальнюючих функціональних складових економічної безпеки промислових підприємств, з урахуванням факторів зовнішніх та внутрішніх загроз.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості функціонування системи ризик-менеджменту в комерційних банках України
    (НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Ляшенко, Г. П.
    У статті розглянуто суть банківських ризиків, подано їх класифікацію. Досліджено вплив банківських ризиків на діяльність вітчизняної банківської системи. Виявлено основні недоліки функціонування системи управління ризиками вітчизняних банківських установ.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія економічної безпеки підприємства як фактор зменшення впливу зовнішніх та внутрішніх загроз
    (НТУ "ХПІ", 2013) Линник, Олена Іванівна; Артеменко, Наталія Вікторівна
    Розкрито сутність поняття «корпоративна економічна безпека» та «стратегія корпоративної економічної безпеки», виділені їх основні складові, розглянуто визначення внутрішніх та зовнішніх загроз підприємству, розроблені основні шляхи запобігання внутрішнім загрозам, які будуть спрямовані на досягнення основної мети – зміцнення рівня економічної безпеки підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Еколого-соціальна оцінка інтелектуально-інноваційних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Розроблено методичні підходи до врахування екологічних і соціальних факторів при визначенні ефективності інтелектуально-інноваційних технологій на базі ресурсного базису. Запропонована модель визначення економічного ефекту від впровадження нового технологічного процесу з урахування соціальних та екологічних чинників.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ткачова, Надія Петрівна; Пилипенко, Г. С.
    Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості факторингу як інструменту мінімізації дебіторської заборгованості
    (НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Ляшенко, Г. П.
    У статті розглянуто теоретичні засади факторингу як одного з найефективніших інструментів підтримки бізнесу в сучасних ринкових умовах. Проаналізовано основні переваги факторингу, як інструменту боротьби із дебіторською заборгованістю.
  • Ескіз
    Публікація
    Ранжування інтелектуально-інноваційних технологій за методом функції бажаності
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій, в основу якого покладено функцію бажаності Харрінгтона. Використання розроблених пропозицій дозволяє врахувати всі позитивні характеристики інтелектуально-інноваційних технологій (об’єктів інтелектуальної власності) з метою виявлення технологій з найбільшим ринковим потенціалом.
  • Ескіз
    Публікація
    Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.
    В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.
  • Ескіз
    Публікація
    Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Старицька, Н. Ю.
    Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.