Здоров'я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти : міжнародна науково-практична конференція

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42460

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Мотивування споживачів фітнес-послуг із урахуванням їх психотипу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Василенко, М. М.; Олійник, Д. В.
    У статті проаналізовано сучасні теорії та підходи до мотивування людей до діяльності. Дослідження зосереджене на важливості врахування психотипів людей при розробці та впровадженні стратегій для покращення їхньої мотивації. Психотип - це термін, який використовується для опису унікальної комбінації особистісних рис, цінностей та інтересів, які впливають на поведінку індивіда. Показана сутність більшості типологічних класифікацій особистості та акцентовано на перспективі застосування у фітнесі типологіій Кречмера, Себіре, Чатцісаранітса та Уілсона.