Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування інформаційної культури майбутніх фахівців цифрового дизайну (освітньо-професійна програма "Технології цифрового дизайну")
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гладченко, Оксана; Ратушняк, Тетяна; Омельчук, Антон; Ніжегородцев, Владислав; Вишемірська, Ярослава; Беспарточна, Олена Іванівна
    У статті досліджено поняття "інформаційна культура" та визначено підходи до визначення інформаційної культури фахівця, проаналізовано освітньопрофесійну програму "Технології цифрового дизайну" Державного податкового університету спеціальності 122 "Комп'ютерні науки". Розкрито змістову частину кожної навчальної дисципліни професійної підготовки та проведено їхній аналіз. Визначені шляхи вдосконалення освітньо-професійної програми "Технології цифрового дизайну" Державного податкового університету спеціальності 122 "Комп'ютерні науки".
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інформаційно-комунікаційні технології для забезпечення якісного дистанційного навчання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Гладченко, Оксана; Ратушняк, Тетяна; Беспарточна, Олена
    Розглянуто основні питання в умовах світової пандемії та цифрової трансформації суспільства, із якими зіткнулась галузь освіти, зокрема посередній рівень використання технологій дистанційного навчання учасниками процесу, недостатній рівень цифрової грамотності та навичок володіння інформаційно-комунікаційними технологіями, неструктурованість навчального матеріалу на освітніх платформах та відсутність якісного зворотного зв'язку із здобувачами освіти. Доведено, що становлення нових підходів до організації дистанційного навчання, запровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій дистанційної освіти та успішна адаптація до них є на сьогодні індикаторами якості надання освітніх послуг. У рамках модернізації галузі освіти українське суспільство і держава поступово опановують технології, орієнтовані на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання та придатність до застосування у дистанційному навчанні. У статті висвітлено проблему вибору системи управління освітнім процесом, подано перелік сучасних та новітніх освітніх платформ, додаткових або альтернативних цифрових інструментів для забезпечення освітнього процесу в умовах дистанційного навчання, розглянуто їхні функціональні можливості, переваги та недоліки. Наведено найбільш популярні технології дистанційного навчання за даними опитувань Державної служби якості освіти України: месенджер Viber, платформа відео конференцій Zoom, соціальна мережа Facebook, спеціалізовані системи управління навчальним процесом Microsoft Teams, GoogleClassroom, Moodle. Зроблено короткий огляд менш відомих систем управління навчальним процесом таких, як платформи HUMAN, Нові знання, Єдина школа. У статті відзначено позитивну роль у розвитку неформальної освіти таких освітніх платформ, як Prometheus, ED-ERA, iLEARN, LearningApps. Продемонстровано, що українська галузь освіти має достатню кількість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення якісної організації дистанційного навчання і адаптації до нових умов епохи цифрової трансформації суспільства.