Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Роль ціннісних орієнтирів у формуванні професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат Шеріпбаєвна
    Стаття присвячена розкриттю ціннісних орієнтирів професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти та їхньої ролі у формуванні професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук в умовах воєнного стану; розкрито такі дефініції, як “професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук”, “цінність”, “ціннісна система особистості”, “педагогічні цінності”, “професійні цінності”; визначено ціннісні орієнтири, притаманні педагогу під час воєнного стану: життєві (здоров'я, сім'я, добробут, любов і мир, стабільність, креативний індивідуалізм), професійні (компетентність, науковість, об'єктивність, вмотивованість, креативність, критичне мислення), національні (лінгвістична глобалізація, виховання молоді на ідеях миру, людяність і безпека, соціальна відповідальність, ініціативність, патріотизм), духовні цінності українського державотворення (незалежність, демократизм, європейський вибір, права людини, соціальна справедливість, свобода в усіх її проявах); наведено результати анкетування, проведеного серед магістрів спеціальності 232 “Соціальне забезпечення” щодо ранжування ціннісних орієнтирів та їхньої ролі у формуванні іміджу майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук в умовах воєнного стану; доведено вирішальну роль ціннісних орієнтирів професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти у їх спрямованості на адаптацію у критичних ситуаціях, уважність до студентів, на формування їх стресостійкості, розвиток духовності, патріотизму.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти: порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат Шеріпбаєвна
    Стаття присвячена з'ясуванню шляхів формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; на підставі проведених досліджень вітчизняними та зарубіжними науковцями розкрито сутність понять: "імідж", "соціальний імідж", "професійний імідж", "професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук", "професійний імідж педагога"; представлено результати порівняльного аналізу досліджень, проведених зарубіжними та вітчизняними науковцями, зроблено висновки щодо тотожності розуміння вітчизняними та зарубіжними майбутніми вчителями-педагогами поняття "професійний імідж педагога", а також вплив іміджу педагога на подальший вибір професії, їхню мотивацію на досягнення успіху в навчанні та майбутній професійній діяльності, на формування кращих особистісних рис, особисту траєкторію освітнього маршруту протягом життя; доведено, що педагогічна майстерність викладача є важливим складником його професійного іміджу.