Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості подолання стресу під час воєнного стану викладачами закладів вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кіпенський, Андрій Володимирович; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Дослідження присвячено проблемі подолання викладачами наслідків стресу під час воєнного стану. Емпірично визначено, що найвищим рівень стресу є в групах викладачів, які з початку війни перебувають у зоні бойових дій або поблизу неї; найнижчим рівень стресу є в групі викладачів, що виїхали за межі України; викладачі у зоні бойових дій частіше за все використовують копінг "Уникнення проблем"; внутрішньо переміщені викладачі найчастіше використовують для подолання стресу "Пошук соціальної підтримки"; викладачі, що виїхали за кордон поєднують стратегії "Уникнення проблем" та "Пошук соціальної підтримки", обираючи найбільш значущі проблеми; всі визначені відмінності виявилися статистично значущими; існує достовірний кореляційний зв’язок між рівнем стресу та схильністю до використання стратегії "Уникнення проблем", що вказує на нездатність викладачів подолати всі труднощі та негаразди, з якими вони зіштовхуються.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти: порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат Шеріпбаєвна
    Стаття присвячена з'ясуванню шляхів формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; на підставі проведених досліджень вітчизняними та зарубіжними науковцями розкрито сутність понять: "імідж", "соціальний імідж", "професійний імідж", "професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук", "професійний імідж педагога"; представлено результати порівняльного аналізу досліджень, проведених зарубіжними та вітчизняними науковцями, зроблено висновки щодо тотожності розуміння вітчизняними та зарубіжними майбутніми вчителями-педагогами поняття "професійний імідж педагога", а також вплив іміджу педагога на подальший вибір професії, їхню мотивацію на досягнення успіху в навчанні та майбутній професійній діяльності, на формування кращих особистісних рис, особисту траєкторію освітнього маршруту протягом життя; доведено, що педагогічна майстерність викладача є важливим складником його професійного іміджу.