Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Єгурнова, Д. С.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет", 2018) Атаманюкова, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Формування унікальних переваг для просування промислових продуктів на ринок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дрепін, Іван Миколайович ; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Тревел-блогінг, як маркетинговий інструмент у сфері туризму та гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дрепін, Іван Миколайович ; Райко, Діана Валеріївна