Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетингове забезпечення виробничих процесів(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2024) Косенко, Євген Анатолійович; Шипуліна, Юлія СергіївнаМаркетингове забезпечення виробничих процесів - це комплекс заходів і стратегій, спрямованих на оптимізацію та покращення ефективності виробничих діяльностей з урахуванням потреб і вимог ринку. Основна мета такого підходу полягає в забезпеченні високої якості продукції, збільшенні конкурентоспроможності компанії та задоволенні потреб споживачів.Публікація Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Главчев, Дмитро МаксимовичПублікація Обрання джерел трафіку для рекламної кампанії освітніх онлайн продуктів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенютін, А. О.; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Взаємодія учасників електронних торгів при роботі з "Електронною торговою системою"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.Публікація Аналіз ролі мобільних додатків та мобільних версій сайтів у розвитку startup-проектів в сфері туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Главчев, Дмитро МаксимовичПублікація Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу(2023) Коломієць, Артем Олександрович; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі(2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичОсновною метою розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку і досягнення високих економічних показників. При цьому кожна ніша бізнесу має свої особливості. Так, для послуги доставки їжі, яка останнім часом набуває все більшої популярності на ринку громадського харчування, основним показником, який дозволяє формувати стабільний прибуток є пожиттєва цінність.Публікація Проблеми та перспективи розвитку малих підприємств в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Власова, Д. К.; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування послуг компанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Кириллов, А. В.; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Аналіз тенденцій поширення мобільних додатків в Google Play на американському ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Главчев, Дмитро Максимович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Пазій, Д. С.