Публікація: Маркетингове забезпечення виробничих процесів
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Анотація
Маркетингове забезпечення виробничих процесів - це комплекс заходів і стратегій, спрямованих на оптимізацію та покращення ефективності виробничих діяльностей з урахуванням потреб і вимог ринку. Основна мета такого підходу полягає в забезпеченні високої якості продукції, збільшенні конкурентоспроможності компанії та задоволенні потреб споживачів.
Опис
Ключові слова
ринок, маркетинг, забезпечення, вдосконалення, бізнес, ефективність, підприємства
Бібліографічний опис
Косенко Є. А. Маркетингове забезпечення виробничих процесів / Є. А. Косенко, Ю. С.Шипуліна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 795.