Публікація:
Маркетингове забезпечення виробничих процесів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Маркетингове забезпечення виробничих процесів - це комплекс заходів і стратегій, спрямованих на оптимізацію та покращення ефективності виробничих діяльностей з урахуванням потреб і вимог ринку. Основна мета такого підходу полягає в забезпеченні високої якості продукції, збільшенні конкурентоспроможності компанії та задоволенні потреб споживачів.

Опис

Бібліографічний опис

Косенко Є. А. Маркетингове забезпечення виробничих процесів / Є. А. Косенко, Ю. С.Шипуліна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 795.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в