Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості формування конкурентноспроможних лідерівуправлінців(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Канципа, К. О.Документ Ефективність CRM систем для логістичних процесів торгівельних компаній(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кобилінський, О. Ю.Публікація Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Деревянко, Єлизавета; Корзанов, Микита; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємстваДокумент Формування інвестиційного клімату в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Назаренко, Олена Василівна; Шипуля, А. М.Документ Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств на основі бенчмаркінгу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Корженко, Марія ОлександрівнаДокумент Сучасні проблеми ведення бізнесу в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Данилова, Н. В.Документ The position of innovation for the business environment(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Savchenko, Olga; Turan, UgurДокумент Метод оптимізації логістичної системи розподілення товарів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Білоконь, О. М.; Кравець, Валерій ОлексійовичПублікація Зміни стратегії маркетингу під час війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Богдановська, М. І.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах(2023) Боровик, О. Г.; Пасічник, Д. М.; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджена бажана структура контенту підприємства, який розташовує підприємство у соціальних мережах. Визначено алгоритм складання контент-плану. Систематизовано КРІ при просуванні бренду підприємства.