Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 21
  • Ескіз
    Документ
    Розробка програми для визначення балансувізуальної наповненості та адаптивних засобів у комп'ютерних іграх
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Зощенко, І. С.; Сімонова, Ольга Геннадіївна
  • Ескіз
    Документ
    Управління рівнями складності в комп'ютерних іграх
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Данилко, В. М.; Сидоренко, Олена Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження можливостей використання комп’ютерних ігор у навчанні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Воїнова, В. І.; Матюшенко, Микола Васильович
  • Ескіз
    Документ
    Development of a dungeon crawler game on the unity engine
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Lobach, O. V.; Vernyhora, R. R.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методів створення ігрових 3D-моделей з урахуванням полігональності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Статкус, Андрій Віталійович; Бувалець, О. В.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка персонажа для комп'ютерної гри
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Петрова, Д. М.; Федченко, Ганна Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Використання навчання із підкріпленням для управління об'єктами в іграх
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Бакай, Ф. А.; Лещенко, О. Б.
    Метою докладу є розробка ефективного та зручного середовища для управління об'єктами в іграх, використовуючи концепцію навчання з підкріпленням. Використання концепції навчання з підкріпленням дозволяє створити зручне та зрозуміле середовище для навчання агента (об'єкти в іграх) за допомогою середовища Kaggle Football. Це передбачає налаштування середовища, розробку зручного інтерфейсу, а також реалізацію та тестування різних алгоритмів навчання з підкріпленням.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка кроссплатформної гри "Battle country: Ukraine" в жанрі 2D-аркада
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Смідович, Леонід Сергійович; Полупан, Ю. В.
    Метою доповіді є опис процесу розробки кроссплатформної гри «Battle country: Ukraine» в жанрі 2D-аркада за допомогою технологій HTML5 і JavaScript, та представлення отриманих результатів. Результатом розробки є кросплатформна гра в жанрі 2D-аркада, що виконується у веб-середовищі. Повну кінцеву версію гри планується розташувати в цифровій крамниці ігор – Steam.
  • Ескіз
    Документ
    Мультиплатформна гра в жанрі 3D-шутер "Robot" Виконана за допомогою інтерактивної платформи Unity
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сухорукова, І. В.; Лещенко, Ю. О.
    Метою доповіді є висвітлення процесу розробки мультиплатформної гри в жанрі 3D-шутер за допомогою Unity. В доповіді представлена мультиплатформна гра "Robot", що має прості правила і доступна усім користувачам без здобуття додаткових навичок. Гра має цікавий сюжет та витримана в мінімалістичному стилі: все в сірих тонах і тільки виділяються промені, що летять від ворогів до гравця і до ворогів.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка 2D-платформеру для розвитку здібностей дитини з використанням Unity
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, І. С.; Лещенко, Ю. О.
    Метою доповіді є висвітлення процесу розроблення гри в жанрі 2Dплатформер "Rancho" з використанням інтерактивної платформи Unity. В доповіді представлено гру в жанрі 2D-платформер "Rancho", що була розроблена за допомогою Unity на основі знайомої багатьом батькам карткової гри.